نقشه Dust سوم به Counter-Strike’s GO راه یافت

نقشه Dust سوم به Counter-Strike’s GO  راه یافت
  • 1395/10/11
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از بازکنان کانتر باشید قطعا نام نقشه دی داست را شنیده اید! این نقشه یعنی de_dust_pcg نتیجه  همکاری میان آقای دیو جانسون سازنده اصلی نقشه داست و PC Gamer است. سه حرف آخر نام آن هم به این دلیل می باشد. همانطور که آقای جانسون در پست وبلاگش گفته است که نقشه به عنوان نمونه آزمایشی برای این مجله طراحی شد “هرگز نتوانست به شهرتی که داست ۱ و داست ۲ داشتند برسد. اما این بار به آن شانسی دوباره داده شده است، زیرا کاربر ۳kliksphilip آن را از کانتر استرایک: سورس به کانتر استرایک: گو پورت کرده و همچنین ویدیو جالبی از نگاهی اجمالی به تاریخچه آن و تغییراتی که برای ساختن ورژن جدید نیاز بود ساخته است.

جانسون همچنین افزود ” با نگاه به گذشته من از برخی از انتخاب هایی که کردم تعجب می کنم. قطعا این نقشه آن عمق گیم پلی ای که داست ۲ دارد را در اختیار ندارد و از لحاظ اندازه و پیچیدگی شبیه به نسخه اصلی داست است. شاید بتوان آن را داست ۰٫۸ بدانیم، اگر این گونه چیز ها بدین صورت نام گذاری می کردند. هنوز مطمئن نیستم که محل انداختن بمب خوب بوده است یا خیر ولی امتحان آن جالب است.”

de_dust_pcg

به عنوان آموزشی در یک مجله، نقشه نتوانست ارزش و محبوبیت داست و داست ۲ را بدست آورد اما همین نقشه نشان دهنده ارجحیت های آن عصر از گیمینگ را به تصویر می کشد. جانسون گفته است، امروزه گیمر ها بیشتر نقشه هایی با چیدمان های پیچیده را می پسندند در حالی که موتور های بازی سازی مدرن بیشتر توانایی “بازسازی و سپس  بهره برداری از مشخصه های دنیای واقعی هستند تا گیمر ها را در دنیای مجازی هدایت کنند.” به همین علت او به این نتیجه رسید که نقشه de_dust_pcg “احتمالا اغلب گیمر های کانتر استرایک را در حالتی می گذارد که از این نقشه کاملا راضی نباشند.

شاید اینگونه باشد اما این نقشه رایگان است که نقطه مثبت بزرگیست. نقشه از طریق Steam Workshopو وبسایت شخصی ۳klikphilip قابل دسترسی است.

نظرات و دیدگاه های خودر ا درباره این مطلب با ما ودیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع: pcgamer

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *