تولید ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل به دلیل تقاضای بالا افزایش یافته است

تولید ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل به دلیل تقاضای بالا افزایش یافته است
  • 1395/10/12
  • مقدم
  • 0

ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل که با فناوری بلوتوث کار می‌کند، به دلیل حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به بازار عرضه شده است. برخلاف تاخیر دوماهه در عرضه ایرپادهای بی‌سیم، تقاضا برای خرید این محصول بسیار بالا بوده است و کاربران بسیاری، به دنبال خرید این ایرپادها هستند. به همین جهت، به تازگی گزارش شده است که تولید ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل برای ایجاد تعادل بین میزان عرضه و تقاضا برای این محصول، افزایش یافته. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

عرضه ایرپادهای بی‌سیم پس از سفارش کاربران، نزدیک به ۶ هفته به طول می‌انجامد اما به‌نظر می‌رسد که شرک اپل، در صدد است تا سفارش کاربران را زودتر عرضه نماید. به همین جهت، یک گزارش جدید از چین، نشان می‌دهد که شرکت Inventec در کارخانه شانگهای خود، بر روی تولید بیشتر ایرپادهای بی‌سیم مشغول شده است.

تولید اضافی ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل، باعث می‌شود تا در عرضه و تقاضا برای این محصول، تعادل ایجاد شود و اگر گزارش تازه منتشرشده صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که سفارش مشتریان در مدت کوتاه‌تری به آن‌ها تحویل داده شود.

 ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل، همان‌طور که گفته شد برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که از درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده نمی‌کند؛ گزینه بسیار خوبی است. این ایرپادها با یک‌بار ضربه بر روی آن‌ها به آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس شما متصل خواهد شد و حسگرها زمانی که شما ایرپادها را در گوش خود قرار دهید، فعال می‌شود.  هم‌چنین، زمانی‌که دو بار به یکی از آن‌ها ضربه بزنید، دستیار صوتی Siri شرکت اپل فعال خواهد شد.

ایرپاد بی‌سیم

در رابطه با ماندگاری شارژ باتری در ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل، با هر بار شارژ کامل آن‌ها، می‌توانید تا ۵ ساعت به کمک ایرپادهای بی‌سیم به پخش موسیقی بپردازید. هم‌چنین، در صورتی‌که هدفون‌ها را در جعبه مخصوص قرار دهید، پس از ۱۵ دقیقه، می‌توانید از ایرپادهای بی‌سیم تا سه ساعت استفاده نمایید. با اینکه این مدت زمان بسیار خوب است اما به هرحال برای کاربرانی‌که به طور مداوم به پخش موسیقی می‌پردازند و هم‌چنین، تمایل به استفاده از درگاه یواس‌بی Type-C برای پخش موسیقی به کمک هندزفری‌های آیفون ندارند، چندان مناسب نیست.

مدتی پیش تیم‌کوک در رابطه با ایرپادهای بی‌سیم مدعی شد که عرضه آن‌ها برای شرکت اپل، موفقیت به همراه داشته است؛ البته، وی اشاره دقیقی به میزان فروش ایرپادهای بی‌سیم نکرد. ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل، هم‌اکنون به قیمت ۱۵۹ دلار عرضه می‌شود و در صورت تمایل، می‌توانید به صورت مستقیم، آن‌ها را از فروشگاه رسمی شرکت اپل سفارش دهید.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *