گوشی ایسوس ZenFone 3 Zoom با زوم اپتیکال ۲٫۳X و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

گوشی ایسوس ZenFone 3 Zoom با زوم اپتیکال ۲٫۳X و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد
  • 1395/10/16
  • مقدم
  • 0

شرکت ایسوس، به‌تازگی از گوشی Zenfone 3 Zoom رونمایی کرده است که از دوربین دوگانه با زوم اپتیکال ۲٫۳X استفاده می‌کند و برای تامین انرژی لازم برای نمایشگر و پردازنده، به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

گوشی جدید ایسوس Zenfone 3 Zoom به عنوان یک محصول مخصوص برای عکاسی معرفی شده است و دوربین دوگانه آن، صحت این ادعا را توجیه می‌کند. شرکت ایسوس از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX362 با اندازه پیکسل ۱٫۴ میکرومتر در ماژول دوربین دوگانه استفاده کرده است.

سنسور دیگری که در دوربین دوگانه به کار گرفته شده است، “Zoom Camera” نام دارد و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۳X است. شرکت ایسوس ادعا می‌کند که فناوری SuperPixel که در دوربین اصلی وجود دارد، در مقایسه با دوربین آیفون ۷ پلاس شرکت اپل، تا ۲٫۵ برابر به نور حساس‌تر است. در حقیقت، باید ادعا کرد که دوربین به کار گرفته شده در گوشی ایسوس Zenfone 3 Zoom با دوربین آیفون ۷ پلاس شرکت اپل، قابل مقایسه است و با درنظر گرفتن قابلیت‌های آن، صحت این ادعا ثابت خواهد شد.

ایسوس ZenFone 3 Zoom

دوربین دوگانه گوشی جدید ایسوس Zenfone 3 Zoom از فوکوس خودکار لیزری، PDAF و Patriot Mode استفاده می‌کند که بنابر ادعای شرکت سازنده، باعث ثبت تصاویر با عمق طبیعی می‌شود. البته این قابلیت در حال‌حاضر برای گوشی جدید ایسوس، در دسترس نیست و مدتی بعد با یک به‌روزرسانی برای گوشی ایسوس Zenfone 3 Zoom عرضه خواهد شد.

دوربین سلفی جلوی گوشی، از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX214 سونی با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند که در محیط‌های کم‌نور با به حداکثر رساندن روشنایی نمایشگر، ثبت تصاویر سلفی را برای کاربران امکان‌پذیر خواهد کرد. از دیگر مشخصات گوشی جدید ایسوس، می‌توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی آمولد آن اشاره کرد که با  Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. حسگر اثرانگشت همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند در پشت گوشی جای گرفته است.

ایسوس ZenFone 3 Zoom

گوشی ایسوس Zenfone 3 Zoom از چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و به تراشه نسبتاً قدرت‌مند اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز شده است. این تراشه از چیپ گرافیکی آدرنو ۵۰۶ برای پردازش محتوای گرافیکی استفاده می‌کند.

ایسوس ZenFone 3 Zoom

سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ به همراه رابط‌کاربری اختصاصی ایسوس Zen 3.0 از دیگر مشخصات فاش‌شده برای گوشی میان‌رده جدید ایسوس است. براساس اطلاعات رسمی، گوشی ایسوس Zenfone 3 Zoom در سه رنگ مشکی، رز گلد و نقره‌ای در دسترس خواهد بود و در ماه فوریه ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. البته در رابطه با قیمت این محصول و کشورهایی که ایسوس Zenfone 3 Zoom در آن‌ها ارائه می‌شود، هنوز خبری اعلام نشده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *