تصاویر پیش نمایش Pagani Huayra Roadster منتشر شد

تصاویر پیش نمایش Pagani Huayra Roadster منتشر شد
  • 1395/10/18
  • زهرا معبودی
  • 0

این تصاویر که بخش های بسیار جزئی از خودرو را به نمایش می گذارند برای رفع عطش طرفداران دو آتیشه هوایرا کافی نیستند و باید تا نمایشگاه خودرو ژنو برای دیدن خودرو صبر کنیم.

همانطور که تولید کننده این هایپر تایید کرده، هوایرا رودستر در ماه مارچ و طی نمایشگاه خودرو ژنو معرفی خواهد شد.

دو تصویر از هوایرا رودستر در کانال های اجتماعی پاگانی به انتشار رسیده اند که تنها بخش های جزئی ای از خودرو را نشان می دهند و در هشتگ ها و کپشن های زیر عکس ها نیز معرفی آن در نمایشگاه خودرو ژنو به تایید رسیده است.

Pagani Huayra Roadster

مدل کوپه هوایرا از موتوری ۶ لیتری دو توربوشارژ V12 که توان تولید ۷۳۰ اسب بخار و ۷۳۸ پوند بر فیت گشتاور را دارد استفاده می کند و احتمال می رود که مدل رودستر نیز از همین موتور بدون هیچ تغییری بهره ببرد.

رودستر پیشین پاگانی یعنی، زوندا رودستر وزنی ۵ کیلوگرم بیشتر از مدل معمولی اش داشت از این رو تخمین زده می شود که مدل رودستر هوایرا نیز وزنی نزدیک به وزن ۱۳۵۰ کیلویی مدل کوپه داشته باشد.

پاگانی هیچگونه جزییاتی را همراه با تصویر منتشر نکرده است اما مشخص شده است که به صورت سالیانه تنها ۴۰ عدد از هوایرا تولید می شود از این رو گمان می رود که مدل رودستر از این میزان نیز تولید محدود تری داشته باشد و برچسب قیمت آن نیز از ۱,۵۰۰,۰۰۰ دلار مدل کوپه پیشی بگیرد.

اگر این مدل نیز از همان پیشرانه و وزن استفاده کند بدین معنیست که ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در عرض ۳٫۲ ثانیه رد کرده و حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

البته تمام این اذعانات گمانه روی هایی بیش نیست و برای مشخصات دقیق تر از خودرو می بایست تا نمایشگاه ژنو منتظر بمانیم.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *