تصاویر جدیدی از گوشی میان‌رده گلکسی C7 پرو سامسونگ فاش شد

تصاویر جدیدی از گوشی میان‌رده گلکسی C7 پرو سامسونگ فاش شد
  • 1395/10/19
  • مقدم
  • 0

در ابتدا انتظار می‌رفت که شرکت سامسونگ در اواخر سال گذشته به‌ صورت رسمی از گوشی میان‌رده گلکسی C5 پرو و گلکسی C7 پرو رونمایی کند اما این سازنده، در نهایت تصمیم گرفت تا رونمایی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود را تا ۲۱ ژانویه به تعویق بیاندازد. پس از انتشار یک تصویر از گوشی گلکسی C5 پرو، به‌تازگی تصاویر جدیدی از گوشی میان‌رده گلکسی C7 پرو سامسونگ فاش شده است که طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گلکسی C7 پرو

تصاویر تازه منتشرشده، گلکسی C7 پرو سامسونگ را در رنگ طلایی نشان می‌دهد اما شرکت سازنده، آن‌را در رنگ‌های دیگری نیز عرضه می‌کند. نسخه رده‌بالا از سری گلکسی C سامسونگ، در رنگ‌های صورتی و آبی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و انتظار داریم که گلکسی C5 پرو نیز با این دو رنگ عرضه شود.

با توجه به شماره مدل و اسم گوشی که در یک تصویر فاش شده است، به‌نظر می‌رسد که تصاویر تازه منتشرشده در رابطه با گوشی گلکسی C7 پرو ( با شماره SM-C7010) صحت داشته باشد. همان‌طور که در تصاویر منتشرشده، مشاهده می‌کنید، شرکت سامسونگ از سه نوار آنتن بسیار نازک در بالا و پایین گوشی در بدنه پشتی آن، استفاده کرده است. هم‌چنین، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش بسیار باریک است و باعث شده تا گلکسی C7 پرو طراحی جذابی داشته باشد.

گلکسی C7 پرو

فلاش LED دوگانه برای دوربین نیز در این تصاویر به همراه جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و درگاه یواس‌بی Type-C، جلب‌توجه می‌کند. برخلاف مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های سری گلکسی A شرکت سامسونگ، بلندگو در پایین دستگاه جای گرفته است.

براساس شایعات پیشین، گوشی گلکسی C7 پرو به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی مجهز خواهد بود و از تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام با هشت هسته پردازشی کم‌مصرف Cortex-A53 استفاده می‌کند. چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا از دیگر مشخصات‌فنی است که گوشی میان‌رده جدید سامسونگ، ارائه می‌دهد.

گلکسی C7 پرو

علاوه‌براین، شرکت سامسونگ از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی C7 پرو استفاده کرده است و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، این گوشی هم‌چنین به یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی ثانویه مجهز شده است.

 انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده با استفاده از یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت تامین می‌شود و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به صورت پیش‌فرض، برای گوشی گلکسی C7 پرو در نظر گرفته شده است. البته انتظار داریم که در آینده‌ای نه‌چندان دور، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای این گوشی ارائه شود؛ با این‌حال، فعلاً هیچ اطلاعات رسمی در همین رابطه منتشر نشده است.

گلکسی C7 پرو

گمانه‌زنی‌های مختلف، نشان می‌دهد که گوشی گلکسی C7 پرو ابتدا در چین با قیمت ۴۰۴ دلار عرضه خواهد شد و احتمال می‌دهیم که به مرور، شرکت سامسونگ این گوشی میان‌رده را در چند کشور دیگر ارائه دهد.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، شرکت سامسونگ در ۲۱ ژانویه از گوشی گلکسی C5 پرو نیز رونمایی خواهد کرد و این گوشی میان‌رده، به یک نمایشگر ۵٫۲ یا ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام، مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده گلکسی C5 پرو را کامل می‌کند. قیمت این محصول براساس شایعات اعلام‌شده، نزدیک به ۳۴۶ دلار خواهد بود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *