عرضه گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در بهار ۹۶ تایید شد

عرضه گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در بهار ۹۶ تایید شد
  • 1395/10/22
  • مقدم
  • 0

هوآوی پی ۹ در بهار سال گذشته میلادی به عنوان یک گوشی قدرت‌مند ارائه شد که به دلیل استفاده از دوربین دوگانه، توانست فروش نسبتاً بالایی داشته باشد. به همین جهت، بسیاری برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی در سال ۲۰۱۷ لحظه‌شماری می‌کنند و یکی از مدیران اجرایی شرکت هوآوی به‌طور رسمی اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به همراه هوآوی پی ۱۰ پلاس در بهار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

رئیس کسب‌وکار مشتریان شرکت هوآوی، Yu Chengdong مدعی شده است که عرضه نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار جدید این شرکت برای ماه مارس یا آوریل در نظر گرفته شده و شرکت هوآوی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را در بهار سال جاری میلادی عرضه می‌کند. با این‌حال، Yu Chengdong هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه دقیق گوشی پرچم‌دار جدید خود نداشته است.

شایعات نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به حداقل شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. با این‌حال، ممکن است شرکت سازنده، هوآوی پی ۱۰ پلاس را با حافظه رم بیشتری عرضه نماید تا خرید نسخه بزرگ‌تر گوشی پرچم‌دار جدید شرکت هوآوی، توجیه‌پذیر باشد.

هم‌چنین هر دو مدل با تراشه Kirin 960 هوآوی قدرت می‌گیرد که در این تراشه از هشت هسته پردازشی (چهار هسته پردازشی قدرت‌مند Cortex A72 و چهار هسته پردازشی کم‌مصرف Cortex A52) استفاده شده است. برای پردازش محتوای گرافیکی، تراشه Mali-G71 MP8 در نظر گرفته شده است که براساس ادعای رسمی هوآوی، قدرت بسیار بیشتری در مقایسه با چیپ‌های گرافیکی به‌کار گرفته شده در سایر تراشه‌های Kirin هوآوی دارد.

هوآوی پی 10

شرکت هوآوی با شرکت Leica برای دوربین دوگانه گوشی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس همکاری خواهد کرد؛ به همین جهت، انتظار داریم که عملکرد دوربین در گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی در مقایسه با هوآوی پی ۹ و هوآوی میت ۹ بهبود یافته باشد. هم‌چنین، پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم، یکی‌دیگر از نقاط قوت گوشی پرچم‌دار هوآوی در سال جاری میلادی خواهد بود. البته این فناوری در اکثر گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده نظیر ال‌جی جی ۶، گلکسی اس ۸ و آیفون ۸ به کار گرفته می‌شود.

از دیگر شایعات موجود در رابطه با گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ می‌توان به عرضه آن با یک نمایشگر QHD اشاره کرد که براساس گمانه‌زنی‌ها، ممکن است اندازه صفحه‌نمایش نیز در مقایسه با نمایشگر هوآوی پی ۹ افزایش یافته باشد. شرکت سازنده از یک نمایشگر لبه منحنی در گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ استفاده کرده است و احتمال می‌دهیم که یک مدل نیز با نمایشگر تخت، عرضه شود.

شرکت هوآوی علاوه‌بر دو گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، بر روی هوآوی پی ۱۰ لایت نیز کار می‌کند؛ احتمال می‌دهیم که مدل میان‌رده گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی به جای بدنه پلاستیکی از یک بدنه فلزی استفاده نماید. با توجه به قیمت‌گذاری فبلت هوآوی میت ۹، انتظار داریم که گوشی‌های پرچم‌دار جدید این سازنده با قیمت بیشتری در مقایسه با هوآوی پی ۹ عرضه شود. با این‌حال، قیمت آن از بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار آینده از جمله گلکسی اس ۸ و آیفون ۸ کم‌تر خواهد بود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *