رندرهای جدید هوآوی پی ۱۰ از نمایشگر لبه منحنی دوگانه آن خبر می‌دهد

رندرهای جدید هوآوی پی ۱۰ از نمایشگر لبه منحنی دوگانه آن خبر می‌دهد
  • 1395/11/3
  • مقدم
  • 0

گوشی پی ۱۰ به عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت چینی هوآوی در بازار گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و با توجه به تایید رسمی یک رویداد در ۲۶ فوریه، انتظار داریم که این گوشی در اواخر فوریه به صورت رسمی معرفی شود. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ فاش شده است که نمایشگر لبه منحنی دوگانه آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

رندرهای رسمی گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی در چین فاش شده است و با شایعات گذشته هم‌خوانی دارد. بنابر گمانه‌زنی‌ها، گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به یک حسگر اثرانگشت مجهز خواهد بود اما برخلاف نسل قبل، شرکت هوآوی حسگر اثرانگشت را به پایین صفحه‌نمایش انتقال داده است. به همین جهت، حسگر اثرانگشت در زیر دکمه فیزیکی Home جای گرفته و اثرانگشت کاربران را به منظور آنلاک‌نمودن دستگاه بررسی می‌کند.

هوآوی پی 10

البته عرضه گوشی‌های هوشمند هوآوی با دکمه فیزیکی Home چندان موضوع تازه‌ای نیست و با توجه به عرضه هوآوی میت ۹ پرو با یک طراحی مشابه، ممکن است تنها مدل مجهز به نمایشگر لبه منحنی دوگانه آن با یک حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش ارائه شود. همان‌طور که می‌دانید فبلت رده‌بالای هوآوی میت ۹ در دو مدل به بازار عرضه شد (با صرف‌نظر از مدل پورش دیزاین) و ممکن است یک مدل از گوشی هوآوی پی ۱۰ همانند نسخه استاندارد میت ۹ به نمایشگر صفحه تخت مجهز شده باشد.

دوربین دوگانه با همکاری شرکت آلمانی Leica توسعه یافته است و یک فلاش LED دوگانه در کنار دوربین اصلی جلب‌توجه می‌کند. هم‌چنین با توجه به رندرهای منتشرشده، می‌توان گفت که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به سامانه فوکوس خودکار تشخیص فازی مجهز خواهد بود.

هوآوی پی 10

علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد؛ یک مدل به بدنه مشکی مجهز شده است و بدنه پشتی مدل دیگر، طلایی رنگ است. با این‌حال، ممکن است شرکت هوآوی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را در رنگ‌های بیشتری عرضه نماید.

گفته می‌شود که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود و تراشه هشت هسته‌ای قدرت‌مند Kirin 960 به آن قدرت می‌دهد. بنابر بر مدل آن، هوآوی پی ۱۰ ممکن است به چهار گیگابایت یا شش گیگابایت رم مجهز شده باشد. علاوه‌براین، انتظار داریم که گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده در نسخه‌های مختلفی بسته به اندازه حافظه ذخیره‌سازی درنظر گرفته شده برای آن عرضه شود.

هوآوی پی 10

به همراه این گمانه‌زنی‌ها، فاش شده است که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ با دستیار صوتی الکسا آمازون همراه خواهد بود و با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض ارائه می‌شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *