نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ در ماه فوریه معرفی خواهد شد

نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ در ماه فوریه معرفی خواهد شد
  • 1395/11/6
  • مقدم
  • 0

آخرین ساعت‌مچی هوشمند هوآوی در سال ۲۰۱۵ معرفی شد نزدیک به دو سال است که این سازنده، هیچ محصول جدیدی را ارائه نداده است. به همین جهت، مدتی پس از توقف عرضه ساعت‌مچی هوآوی واچ در فروشگاه گوگل فاش شد که احتمالاً شرکت هوآوی در حال توسعه نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند خود است. براساس یک گزارش جدید توسط اوان بلس، نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

بنابر اعلام اوان بلس، به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی برای رونمایی و عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند جدید برنامه‌ریزی کرده است. براساس اطلاعات فاش‌شده، نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند هوآوی از یک طراحی جذاب‌تر استفاده می‌کند و به یک نمایشگر ۱٫۴ اینچی مجهز خواهد بود. هم‌چنین، شایعات نشان می‌دهد که قطر ساعت‌مچی هوآوی واچ ۲ نزدیک به ۴۲ میلی‌متر خواهد بود.

در کنار این موضوع، فاش شده است که ساعت‌مچی هوشمند جدید هوآوی در دو مدل عرضه خواهد شد و یک مدل با پشتیبانی از سیم‌کارت به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال به وای‌فای یا هنگامی‌که ساعت‌مچی با گوشی‌هوشمندتان جفت نمی‌شود، از اینترنت استفاده نمایید. در رابطه با پلت‌فرم ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ ۲، به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی ترجیح داده است تا این محصول را با سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ ارائه دهد.

هوآوی واچ

پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه هوآوی واچ ۲ با سیستم‌عامل تایزن وجود داشت و به‌نظر می‌رسید که شرکت هوآوی، تصمیم دارد تا پلت‌فرم اندروید ور را از محصولات پوشیدنی خود کنار بگذارد. با این‌حال، برخی نیز مدعی شده بودند که بعید است شرکت هوآوی، ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را با پلت‌فرم تایزن ارائه دهد زیرا این موضوع به افزایش تعداد محصولات مجهز به پلت‌فرم تایزن که در اختیار رقیب شرکت هوآوی است، کمک خواهد کرد و شرکت هوآوی در شرایط رقابتی، نباید چنین کاری انجام دهد.

هنوز اطلاعات رسمی توسط شرکت هوآوی پیرامون زمان معرفی نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ ۲ منتشر نشده است اما یک فرصت بسیار خوب برای شرکت سازنده وجود دارد تا از ساعت‌مچی هوشمند جدید خود در ماه فوریه رونمایی کند. شرکت گوگل، نسخه نهایی پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ را در ماه ۹ فوریه ارائه می‌دهد و هم‌چنین، شرکت ال‌جی نیز تصمیم دارد تا از دو ساعت‌مچی هوشمند جدید رونمایی کند. به همین جهت، ممکن است شرکت هوآوی در ماه فوریه، هوآوی واچ ۲ را معرفی نماید.

علاوه‌براین، احتمال دارد شرکت هوآوی، ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را به همراه گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس در کنگره جهانی موبایل ارائه دهد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *