گوشی گلکسی Xcover 4 سامسونگ به‌زودی با اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه خواهد شد

گوشی گلکسی Xcover 4 سامسونگ به‌زودی با اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه خواهد شد
  • 1395/11/11
  • مقدم
  • 0

برخلاف رویه موردانتظار، شرکت سامسونگ هیچ گوشی‌هوشمند جدیدی از سری گلکسی Xcover در سال گذشته عرضه نکرد. این سازنده کره‌ای، تا به‌حال سه گوشی‌هوشمند از این سری را تا سال ۲۰۱۵ به بازار ارائه داده است اما گوشی گلکسی Xcover 4 هنوز معرفی نشده است. در هیچ گزارشی به این موضوع اشاره نشده است که چرا سامسونگ، گلکسی Xcover 4 را تا به حال ارائه نداده و در حقیقت، جزئیات زیادی در رابطه با این گوشی منتشر نشده بود.

با این‌حال، یک گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G390F تاییدیه وای‌فای دریافت کرده است و با توجه به شماره مدل گلکسی Xcover 3 (سامسونگ SM-G388F) به‌نظر می‌رسد که این گوشی گلکسی Xcover 4 است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب همراه گویا آی‌تی باشید.

در حال‌حاضر، تنها اطلاعاتی که از گوشی گلکسی Xcover 4 به دست آمده است، نشان می‌دهد که این گوشی به سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ مجهز خواهد بود. البته این موضوع با در نظر گرفتن عرضه احتمالی این گوشی تا چند ماه آینده، چندان تعجب‌برانگیز نیست. گوشی گلکسی Xcover 4 موفق به دریافت تاییدیه وای‌فای شده است و این موضوع، احتمال عرضه این گوشی را در یک بازه زمانی بسیار نزدیک افزایش می‌دهد.

گلکسی Xcover 4

از آنجایی‌که عدم رونمایی از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی، تایید شده است؛ شرکت سامسونگ احتمالاً از این رویداد به منظور ارائه سایر گوشی‌های هوشمند و محصولات جدید خود استفاده می‌کند. یکی از این محصولات، به احتمال زیاد گلکسی Xcover 4 است که در اواخر ماه فوریه رونمایی خواهد شد.

قدم بعدی برای عرضه گوشی گلکسی Xcover 4 دریافت تاییدیه FCC است و با دریافت این تاییدیه، جزئیات بیشتری از این گوشی به صورت رسمی فاش خواهد شد. البته این موضوع را باید مدنظر قرار دارد که تمامی مدل‌های عرضه از سری گلکسی Xcover به عنوان یک گوشی‌هوشمند رده‌بالا قابل دسته‌بندی نیست و به همین جهت، انتظار داریم که گوشی‌هوشمند این سری از این قاعده مستثنی نباشد.

هم‌چنین، از آنجایی‌که گلکسی Xcover 4 به عنوان یک گوشی در برابر ضربه و آب مقاومت بالایی دارد، احتمالاً شرکت سامسونگ این مدل را با تمرکز بر روی همین قابلیت‌ها ارائه می‌دهد. البته در صورت بهبود مشخصات‌فنی، احتمال افزایش قیمت این گوشی وجود دارد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *