چلنج ۴: معرفی اپ یادداشت برداری برای اندروید

چلنج ۴: معرفی اپ یادداشت برداری برای اندروید
  • 1395/11/12
  • سهيل آرمان خواه
  • 0

با سری مقالات “challenge” همراه باشید.

گویا آی تی سعی داره برای معرفی اپ های جدید ،متفاوت تر از سایر رسانه ها عمل کنه و با یک تیر چند نشون بزنه.

شما در این سری مقالات هر بار با یک دسته از محصولات آشنا میشید ، با این تفاوت که قصد نداریم تنها یک اپ را معرفی کنیم! در این سری مقالات به معرفی چند اپ پرداخته و با بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر بهترین را به شما معرفی خواهیم کرد.مسلما در نهایت انتخاب با شماست و با بررسی مشخصات هر اپ خواهید توانست اپ مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم یکی دیگه از اپ های جدید برای یادداشت برداری رو به شما معرفی کنیم و اون رو با یکی از اپ های برجسته و محبوب در این زمینه مقایسه کنیم.در نهایت انتخاب با شماست که از کدوم استفاده کنید.

با گویا آی تی همراه باشید.

colornote-notepad-notes-apk-free-android-app

یکی از بهترین و معروفترین اپ های “یادداشت برداری ” در اندروید اپ color note هست.(سایر مقالات در این رابطه : ۱ ۲ ۳  ۴  ۵ )

 

ولی شهرت و محبوبیت این اپ باعث شده تا اپ های مختلفی مشابه و یا هم نام آن ارائه شده و در گوگل پلی موجود باشد.این بار قصد دارم به معرفی یکی از این اپ ها بپردازم و در انتها مقایسه ای داشته باشم با color note  معروف!

اسم این اپ Neat Notepad – Material Notes  محصولی از شرکت fyn systems هست .

aaaaaa

این اپ  از لحاظ محتوا بسیار مشابه color note هست و اگر چنانچه  به هر دلیلی نتوانستید از color note استفاده کنید کافیست با گویا آی تی همراه باشید تا مروری بر این اپ داشته باشیم و در صورت صلاحدید از این اپ جایگزین استفاده کنید.

aa

مهمترین فاکتور این اپ “قابلیت نت برداری روی صفحه رنگی در کنار ارائه جلوه های ویژه بصری” هست به طوری که حتی دیدن تصاویر پیش نمایش اون در گوگل پلی هم آدم رو وسوسه میکنه که ازش استفاده کنه

 

البته این اپ قابلیت رمز گذاری روی نوشته ها رو نداره ولی شما میتونین که نت های خودتون رو بصورت ” استیکی نت ” روی صفحه اصلی گوشیتون هم داشته باشید.در کل در مقابسه با color note اپ خیلی خوبیه و حرف زیادی برای گفتن داره و افکت های بصری اون و رنگبندی و طرح و فرم برنامه بسیار دل نشین هست و اگر وابستگی خاصی به اپ کالر نت ندارید فکر میکنم باید بدون درنگ از این اپ استفاده کنید.اگر مقاله قبلی ما رو هم دنبال کرده باشید مسلما متوجه خواهید شد که تا اینجای کار تنها اپی که میتونه به رقابت با کالر نت بپردازه و حتی از اون سبقت بگیره این اپ جدید هست.

aaa

امکان نوشتن یک یادداشت بصورت چک لیست و مدیریت یادداشتها برای شما به راحتی قابل دسترس هست.

همچنین باید بگم که گرافیک بالای این برنمه ممکنه برای شما دردسر ساز بشه و روی گوشی شما هنگ بکنه و یا اینکه اگر گوشی جدید خریدید با نسخه  اندروید گوشی شما سازگار نباشه.به هر حال ارزش امتحان کردن رو داره.

aaaaaaaaaa

این اپ تازه وارد با حدود ۱۳۰ تا رای  تونسته خوب جای خودش رو باز بکنه البته انتقادهایی هم ازش شده از جمله اینکه توی برنامه تبلیغات نمایش داده میشه و در بعضی نسخه ها ی اندروید کرش میکنه و یا باز نمیشه .به هر حال نمره ۴٫۲ نمره قابل قبولیه

aaaaa

برای تهیه این اپ جدید میتوانید از زیر اقدام به دانلود و نصب اون بکنید.این اپ تازه وارد هست و تا کنون تعداد افراد خیلی کمی از این اپ ساده استفاده کردند.

Neat Notepad – Material Notes

و در صورتیکه میخواید اپ معروف کالر نت رو استفاده کنید از اینجا دانلودش کنید

color note

به نظر شما کدام اپ بهتر عمل میکنن؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *