عکس روز: نخستین عکس از استاد شجریان بعد از ۸ ماه انتظار

عکس روز: نخستین عکس از استاد شجریان بعد از ۸ ماه انتظار
  • 1395/11/16
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید خواننده محبوب کشورمان، استاد محمد رضا شجریان ماه هاست که با بیماری دست و پنجه نرم می کند. ایشان از زمانی که به کشور بازگشتند  به مراقبت های درمانی شان ادامه داده اند اما از وضعیت ایشان اطلاعات کاملی به دست نبود. خوشبختانه ساعاتی پیش، همایون شجریان، تصویری از پدرشان بر روی شبکه اجتماعی نشر داد که حاکی از خبرهای خوب برای علاقمندان به این خواننده محبوب می باشد.

عکس جدید شجریان

همایون در صفحه خود اینگونه نوشت:

دوستان عزیز و گرامى با سلام و آرزوى شادى و سلامتى براى شما مهربانان همیشگى و با سپاس بیکران از این که حال پدر را جویا هستید و برایشان آرزوى سلامتى مى‌کنید، هربار که از کنسرت‌هاى شهرستان باز می‌گردم براى خوشحال کردن ایشان از لطف و احوال‌پرسى شما مى‌گویم، و همیشه با لبخند و سپاسگزارى از لطف‌تان، مى‌گویند که سلام من را به همه برسان.

عزیزان رسیدگى‌ها و مراقبت‌هاى ویژه پزشکى از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده که حال ایشان بهتر شود و ما هم امیدوارتر. از پانزده سال پیش تا به امروز پزشکان عزیز زیادى مسئولیت درمان‌هاى پدر را برعهده داشته‌اند که دست تک تک شان را مى‌بوسم و خود را مدیون‌شان مى‌دانم. از آوا جان مشکاتیان عزیز و همیشه مهربانم بسیار بسیار سپاسگزاریم که چند ماه است با وجود مشغله‌هاى زیادى که دارد، تا بازگشت همسر پدر از سفر، با عشق و صبورى، شبانه روز و تمام وقت به همراه پرستارهاى ویژه از ایشان مراقبت و کارهاى‌شان را مدیریت مى‌کند.

سپاس دیگرمان از وزیر بهداشت جناب دکتر هاشمى‌ست که از روز اول دوستانه و بى‌توقع اجازه ندادند که در منزل براى مراقبت‌ها و رسیدگى‌هاى پزشکى از پدر دچار مشکل شویم.

دعاهاى شما عزیزان و لطف‌تان بزرگ‌ترینِ دلگرمى‌هاست، براىتان بهترین آرزوها را دارم، هر کجا که هستید شاد و برقرار باشید.

با این حساب انتظار داریم کم کم استاد شجریان دوباره با نوای گرم خود، گوش علاقمندان خود را بنوازد. این تصویر که شامل تصویری از استاد شجریان، همایون و فرزندش به نام یاسمین است یکی از جذاب ترین تصاویری است که توسط نوه استاد شجریان شکار شده است. در این تصویر، موی استاد شجریان به حالت قبل برگشته و این نشان از این دارد که فرآیند شیمی درمانی ایشان قطع شده است. همچنین تصویر نشان دهنده این است که استاد با روحیه ای شاد تر، در حال مبارزه با این بیماری است.

آخرین تصاویری که قبل از این تصویر روی شبکه های اجتماعی از استاد شجریان نشر شده بود، مربوط به ایامی است که ایشان در کالیفرنیا تحت درمان قرار داشتند و از آن به بعد تصویری از ایشان منتشر نشده بود.

نظرتان را در رابطه با این مطلب را گویا آی تی در میان گذاشته و برای خوشحالی علاقمندان به ایشان این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *