قیمت و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ مشخص شد

قیمت و زمان عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ مشخص شد
  • 1395/11/19
  • مقدم
  • 0

شایعات و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ در سال ۲۰۱۷ با قابلیت‌هایی عرضه خواهد شد که آیفون ۸ را به چالش می‌کشد و احتمالاً این گوشی را به بهترین گوشی سال مبدل می‌سازد. اما آنچه که شاید برای بسیاری از کاربران اهمیت داشته باشد، قیمت گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ است و در ادامه، به اطلاعات فاش‌شده پیرامون زمان عرضه و قیمت گلکسی اس ۸ نگاهی خواهیم انداخت. با گویا آی‌تی همراه باشید.

 گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ به عنوان گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ این سازنده ارائه خواهد شد و هر دو مدل به یک نمایشگر لبه منحنی مجهز شده است. صفحه‌نمایش این دو گوشی با یک نسبت ابعاد متفاوت توسعه یافته است و به همین جهت، نمایشگر گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در مقایسه با گذشته، کشیده‌تر خواهد بود.

هم‌چنین، به دلیل کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش، انتظار داریم که گلکسی اس ۸ با یک طراحی بدون حاشیه عرضه شود. البته، این موضوع لزوماً به معنای حذف تمامی حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش نیست؛ بلکه حاشیه‌ها به طور قابل‌توجهی با حذف لوگوی سامسونگ و دکمه فیزیکی Home کاهش یافته و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالا است.

گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ از یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی استفاده می‌کند که ابعاد آن مشابه با گوشی گلکسی اس ۷ با نمایشگر ۵٫۱ اینچی است. هم‌چنین مدل دیگری از گوشی گلکسی اس ۸ با نمایشگر ۶٫۲ اینچی همراه خواهد بود که ابعاد فیزیکی آن به گلکسی اس ۷ اج نزدیک‌تر است. البته برخلاف گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، لبه‌های صفحه‌نمایش کمی گرد است که علت آن چندان مشخص به‌نظر نمی‌رسد!

گلکسی اس 8

به دلیل حذف حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش، لوگوی سامسونگ در پنل جلویی گوشی وجود ندارد و هم‌چنین، حسگر اثرانگشت به پشت گوشی و در کنار دوربین اصلی منتقل شده است. هنوز مشخص نیست که چرا حسگر اثرانگشت همانند گوشی‌های عادی به پایین ماژول دوربین انتقال نیافته و شرکت سامسونگ، تصمیم گرفته است تا حسگر اثرانگشت، فلاش LED دوگانه و دوربین اصلی را به صورت افقی در بدنه پشتی جای دهد.

شایعات نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ از حسگر تشخیص عنبیه چشم مشابه با گلکسی نوت ۷ استفاده می‌کند. احتمالاً برخی از محدودیت‌ها در استفاده از این حسگر کاهش یافته است. علاوه‌براین، گلکسی اس ۸ از قابلیتی به نام DeX استفاده می‌کند که با اتصال این گوشی به یک داک و سپس به یک نمایشگر جانبی، رابط‌کاربری گوشی‌هوشمند شما همانند یک رایانه تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید از ماوس و صفحه‌کلید استفاده نمایید.

البته در حال‌حاضر، این موضوع چندان امکان‌پذیر به‌نظر نمی‌رسد اما احتمالاً تغییراتی در سیستم‌عامل اندروید O بدین منظور ایجاد خواهد شد تا DeX گلکسی اس ۸ تنها یک ویژگی تبیلغاتی باقی نماند!

در رابطه با زمان عرضه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، باید گفت که گلکسی اس ۸ در ۲۱ آوریل در ایالات متحده عرضه خواهد شد و ممکن است این گوشی، ۱۴ آوریل در کره جنوبی عرضه شود. هم‌چنین، انتظار داریم که شرکت سامسونگ با برگزاری یک رویداد اختصاصی برای گوشی‌هوشمند جدید خود، آن‌را در ۲۹ مارس رونمایی کند.

اگر برای عرضه گلکسی اس ۸ با قیمتی نجومی نگران هستید، باید گفت که احتمالاً مدل استاندارد با قیمتی نزدیک به ۷۰۰ دلار و در مدل پلاس قیمت گوشی سامسونگ نزدیک به ۷۵۰ تا ۸۰۰ عرضه می‌شود. مدل عرضه شده در بازارهای آسیایی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و مدل‌های در نظر گرفته شده برای عرضه در اروپا و سایر کشورها به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *