تصویر واقعی ال‌جی جی ۶ از قابلیت “نمایشگر همیشه فعال” برای این گوشی پرچم‌دار خبر می‌دهد

تصویر واقعی ال‌جی جی ۶ از قابلیت “نمایشگر همیشه فعال” برای این گوشی پرچم‌دار خبر می‌دهد
  • 1395/11/30
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی، چندین تصویر مختلف را از گوشی پرچم‌دار جدید خود منتشر کرده است و در این تصاویر، به بخشی از قابلیت‌های احتمالی گوشی ال‌جی جی ۶ اشاره شده است. با این‌حال، تصاویر تازه فاش شده، پنل جلو و بدنه پشتی گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی را نشان می‌دهد و به همراه آن، بخشی از قابلیت‌های ال‌جی جی ۶ مشخص شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس تصاویر منتشر شده، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی با دوربین دوگانه همراه شده و سنسور تشخیص اثرانگشت در پایین ماژول دوربین، جای گرفته است. برخلاف ال‌جی جی ۵، ماژول دوربین دوگانه و هم‌چنین، حسگر اثرانگشت برآمدگی چندانی ندارد و بدنه پشتی گوشی پرچم‌دار جدید ال‎جی جی ۶ تقریباً یک‌دست است.

حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش بسیار نازک است و هیچ دکمه فیزیکی در پایین صفحه‌نمایش یا حفره اضافی برای در حاشیه بالای نمایشگر به منظور جای‌گیری حسگر تشخیص عنبیه چشم وجود ندارد. تصویر تازه منتشر شده، هم‌چنین فاش می‌کند که گوشی ال‌جی جی ۶ به قابلیت صفحه‌نمایش همیشه فعال مجهز خواهد بود و به همین جهت، می‌توانید به اطلاعاتی از جمله زمان، تاریخ و میزان شارژ باتری بدون آنلاک‌نمودن دستگاه خود دسترسی داشته باشد.

ال‌جی جی ۶

با این‌حال، هنوز نام این قابلیت به منظور استفاده در گوشی ال‌جی جی ۶ فاش نشده است و مطمئن هستیم که شرکت ال‌جی، نام دیگری را برای ویژگی “صفحه‌نمایش همیشه فعال” در مقایسه با قابلیت مشابه موجود در گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، انتخاب کرده است.

لبه‌های گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی با بررسی تصاویر تازه منتشر شده، کمی گرد به‌نظر می‌رسد و بدنه براق پشتی گوشی ال‌جی جی ۶ جلب‌توجه می‌کند. هم‌چنین، صفحه‌نمایش برخلاف ال‌جی جی ۵ دارای لبه‌های تیز نیست و انحنای کمی در لبه‌های صفحه‌نمایش وجود دارد. با اینکه این موضوع چندان در بین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مرسوم نیست، باید اشاره کرد که احتمالاً گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز به یک صفحه‌نمایش با لبه‌های نسبتاً گرد مجهز خواهد بود.

براساس اطلاعات فاش‌شده، ال‌جی جی ۶ از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ استفاده می‌کند و با توجه به این ابعاد، نمایشگر ال‌جی جی ۶ در مقایسه با صفحه‌نمایش ال‌جی جی ۵ کشیده‌تر است. البته، شرکت ال‌جی به این دلیل ترجیح داده است تا از یک صفحه‌نمایش کشیده‌تر استفاده نماید تا ضمن افزایش اندازه نمایشگر، جای‌گیری گوشی ال‌جی جی ۶ هم‌چنان در دست مناسب باشد. با این‌حال، باید منتظر واکنش کاربران و منتقدان نسبت به صفحه‌نمایش کشیده‌‌تر گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی باشیم.


lg-g6-leaks-in-live-image-showing-always-on-display-like-feature-513069-2

تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی به گوشی ال‌جی جی ۶ قدرت می‎دهد و شرکت ال‌جی برای رقابت نزدیک‌تر با گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس،  احتمالاً گوشی ال‌جی وی ۳۰ را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه خواهد کرد. هم‌چنین، ال‌جی وی ۳۰ به شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و در مقایسه با چهار گیگابایت حافظه رم به کار گرفته شده در ال‌جی جی ۶، عرضه ال‌جی وی ۳۰ به عنوان قدرت‌مندترین گوشی شرکت ال‌جی در سال ۲۰۱۷ دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

در کنار این شایعات و گمانه‌زنی‌ها، باید اشاره کرد که احتمالاً ال‌جی جی ۶ به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام، برای تامین انرژی موردنیاز برای صفحه‌نمایش و پردازنده در این گوشی به کار گرفته شده است. هم‌چنین در گزارش‌های قبل پیرامون ال‌جی جی ۶ آمده است که گوشی پرچم‌دار جدید ال‎جی به عنوان اولین گوشی‌هوشمند غیر گوگلی، به دستیار صوتی گوگل Assistant مجهز خواهد و شرکت سازنده برای این گوشی، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید نوقا را در نظر گرفته است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *