گوشی پرچم‌دار جدید آنر وی ۹ هوآوی با تراشه Kirin 960 و شش گیگابایت رم معرفی شد

گوشی پرچم‌دار جدید آنر وی ۹ هوآوی با تراشه Kirin 960 و شش گیگابایت رم معرفی شد
  • 1395/12/3
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی، به‌تازگی از یک گوشی‌ قدرت‌مند جدید با نام آنر وی ۹ رونمایی کرده است. این مدل با مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به یک گوشی پرچم‌دار عرضه خواهد شد و شش گیگابایت رم و تراشه هشت هسته‌ای Kirin 960 می‌تواند صحت این ادعا را ثابت نماید. این گوشی در چین عرضه شده است و در ۲۸ فوریه به صورت رسمی برای خرید، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.آنر وی 9

گوشی آنر وی ۹ شرکت هوآوی با طراحی جذاب همراه شده و ضخامت آن بنابر اعلام رسمی، تنها ۶٫۹۷ میلی‌متری است. شرکت هوآوی، این گوشی را در رنگ‌های مشکی، طلای، آبی و قرمز عرضه خواهد کرد. هرچند مدل قرمز در رونمایی رسمی از گوشی آنر وی ۹ بیشتر مورد توجه هوآوی قرار داشت، اما این گوشی همان‌طور که گفته شد؛ در رنگ‌های دیگری نیز در دسترس قرار می‌گیرد. به لطف مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند آنر وی ۹، این گوشی به یک انتخاب متمایز بین محصولاتی با قیمت کم‌تر از ۶۰۰ دلار تبدیل شده است و تراشه قدرت‌مند Kirin 960 با هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز برای هر هسته، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، آنر ‌وی ۹ را به قدرت‌مندترین گوشی در این بازه قیمتی مبدل می‌سازد.

آنر وی 9

آنر وی ۹ با نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD همراه خواهد بود و پوشش گوریلا گلس ۳ از نمایشگر در برابر خط و خش‌های ناخواسته مراقبت می‌کند. اندازه نمایشگر گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی از ساب‌برند آنر، همانند آنر وی ۸ در سال گذشته است و البته رزولوشون بالای آنر وی ۹، آن‌را به یک انتخاب بسیار مناسب برای پخش محتوای واقعیت‌مجازی تبدیل می‎کند.

در رابطه با قابلیت‌های گوشی‌ آنر وی ۹ باید گفت که این گوشی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، نزدیک به روز کامل دوام می‌آورد و هم‌چنین، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به همراه رابط‌کاربری EMUI 5.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

آنر وی 9

در بخش عکس‌برداری،گوشی آنر وی ۹ از قابلیت‌های بسیار خوبی استفاده می‌کند و به همین جهت، یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنزی f/2.2 برای آن در نظر گرفته شده است. این دوربین، برای ثبت تصاویر با افکت بوکه یا تصویرداری مناسب در محیط‌هایی با شرایط نوری نامناسب، عملکرد رضایت‌بخشی خواهد داشت و به لطف بهبود سنسور سیاه و سفید، پردازش تصاویر با سه برابر نور بهتر، صورت می‌گیرد.

آنر وی 9

شرکت هوآوی ادعا می‌کند که آنر وی ۹ به عنوان اولین گوشی‌هوشمند با قابلیت مدل‌سازی ۳ بعدی است و این ویژگی به لطف استفاده از دوربین دوگانه و سیستم فوکوس خودکار لیزری در پشت گوشی، امکان‌پذیر خواهد بود.

مدل پایه گوشی آنر وی ۹ با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، تنها ۳۷۷ دلار قیمت‌گذاری شده است و برای خرید مدل‌های دیگر با شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باید به ترتیب ۴۳۶ دلار و ۵۰۸ دلار هزینه نمایید. این گوشی بنابر شایعات پیشین، ممکن است با نام آنر ۸ پرو در بازارهای دیگر از جمله بازار کشورمان عرضه شود. البته آنر ۸ پرو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است و انتظار داریم که شرکت هوآوی به طور رسمی، در نمایشگاه MWC از آن رونمایی کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *