شرکت اپل در اواخر ماه مارس، مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون SE را همراه با نسخه قرمز رنگ آیفون ۷ معرفی خواهد کرد

شرکت اپل در اواخر ماه مارس، مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون SE را همراه با نسخه قرمز رنگ آیفون ۷ معرفی خواهد کرد
  • 1395/12/3
  • مقدم
  • 0

در سال گذشته، گزارشاتی مبنی بر عرضه مدل قرمز رنگ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شد و آخرین گزارش‌ها به نقل از بلاگ ژاپنی Macotakara، نشان می‌دهد که آیفون ۷ قرمز رنگ ممکن است در اواخر ماه مارس در رویداد خبری آی‌پد به صورت رسمی معرفی شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در حال‌حاضر، آیفون ۷ در رنگ‌های مختلفی از جمله جت بلک، مشکی، نقره‌ای، طلایی و رز طلایی عرضه می‌شود؛ هرچند بسیاری از کاربران از شرکت اپل بابت مدل جت‌ بلک گلایه دارند زیرا ادعا می‌کنند که این مدل به راحتی خش بر می‌دارد. البته شرکت اپل به کاربران، همواره توصیه می‌کند که در صورت خرید این مدل، حتماً از یک کیس استفاده نمایند.

با این‌حال، مدل قرمز رنگ آیفون ۷ تنها گوشی‌هوشمند جدیدی نیست که شرکت اپل در اواخر ماه مارس به صورت رسمی معرفی خواهد کرد و شایعات مشابه، نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها برای رونمایی از مدل جدیدتر آیفون SE با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آماده می‌شوند. اینکه مدل جدیدتر آیفون SE عرضه می‌شود، در شایعات گذشته مطرح نبوده است و با توجه به فروش بالای این گوشی‌هوشمند به واسطه مشخصات‌فنی معقول آن (از اندازه صفحه‌نمایش، فاکتور بگیرید!)، قیمت مقرون به صرفه و عملکرد قدرت‌مند آن، عرضه مدل جدیدتر آن چندان غیرممکن نیست. هرچند بعید می‌دانیم که تنها حافظه داخلی آن افزایش یافته باشد و شاید تغییرات دیگری برای این مدل، در نظر گرفته شده است که در شایعه جدید به آن اشاره‌ای نشده.

آیفون SE

در یادداشت منبع انتشار این شایعه، اشاره شده است که آیفون SE با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در رویداد خبری آیپد پرو ۲ در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و ممکن است به سرعت به بازار عرضه شود. اگر اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشد، شرکت اپل بیشتر به دنبال عرضه آیفون SE جدید در ایالات متحده است زیرا برخی از کاربران در این کشور، ترجیح می‌دهند تا هم‌چنان به سنت‌های از مد افتاده استیو جابز مبنی بر استفاده از یک آیفون کوچک ۴ اینچی احترام بگذارند.

گزارش تازه منتشر شده، هم‌چنین نشان می‌دهد که تمامی مدل‌های تبلت آیپد در ماه مارس به صورت رسمی معرفی خواهد شد و بیشتر آن‌ها به سرعت در بازار عرضه می‌شود. با این‌حال، به مشخصات‌فنی آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی در رویداد خبری ماه مارس به صورت کلی اشاره می‌شود و تا ماه می چندان نباید برای عرضه این مدل منتظر باشید. گزارش پیش‌تر منتشر شده توسط زنجیره تامین قطعات محصولات شرکت اپل، نشان می‌دهد که عرضه این مدل ممکن است تا نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به تعویق بیافتد.

عرضه مدل قرمز آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ممکن است بار دیگر توجه را به سوی آیفون‌های جدید شرکت اپل باز گرداند اما این سازنده آمریکایی، به خوبی می‌داند که برای رقابت با گوشی‌های هوشمند جدید بازار از جمله گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، نیاز به یک گوشی‌هوشمند پرچم‌دار قدرت‌مند دارد و نه رنگ جدید برای آیفون ۷٫ به همین جهت، شرکت اپل تصمیم گرفته است تا تولید آیفون‌های جدید خود را زودتر از موعد انتظار آغاز نماید. البته شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ به جای دو مدل آیفون، سه نسخه معرفی خواهد کرد و ممکن است آیفون ۸ به عنوان آیفون پرچم‌دار شرکت اپل ارائه شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *