اولین بیلد از آپدیت عمده رداستون ۳ برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ فاش شد

اولین بیلد از آپدیت عمده رداستون ۳ برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ فاش شد
  • 1395/12/6
  • مقدم
  • 0

مایکروسافت در نظر دارد تا به‌روزرسانی Creators Update را برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در ماه آوریل منتشر نماید. توسعه قابلیت‌های جدید برای این به‌روزرسانی متوقف شده و مایکروسافت، تنها در حال عیب‌زدایی و بهبود پایداری این به‌روزرسانی بر روی دستگاه‌های مختلف است. با این‌حال، پس از انتشار عمومی به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، بیشتر تیم توسعه‌دهنده این سیستم‌عامل بر روی به‌روزرسانی بعدی با نام رداستون ۳ مشغول به کار خواهند شد که این به‌روزرسانی برای عرضه در پاییز سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است.

از آنجایی‌که بخشی از توسعه آپدیت رداستون ۳ در حال‌حاضر آغاز شده، به‌تازگی اولین بیلد از این به‌روزرسانی عمده فاش شده است و بدین معنی خواهد بود که مایکروسافت، این بیلد را کامپایل نموده و به صورت داخلی، در حال بررسی و عیب‌زدایی آن است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

با اینکه نسخه جدید آپدیت رداستون ۳ فاش شده است، اما به احتمال زیاد تا ماه آوریل، این به‌روزرسانی برای کاربران برنامه ویندوز اینسایدر منتشر نخواهد شد و مایکروسافت ترجیح می‌دهد تا آن زمان، بیلدهای جدید به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را تنها به صورت داخلی بررسی نماید.

البته با انتشار اولین بیلدهای جدید از رداستون ۳ نباید منتظر تغییرات چشم‌گیری باشید زیرا مایکروسافت تنها با اتمام توسعه بیلدهای اولیه این آپدیت، آن‌را برای ارائه تغییرات قابل‌توجه در اواخر سال ۲۰۱۷ آماده می‌کند. ردموندی‌ها این استراتژی را با توسعه به‌روزرسانی رداستون ۲ در پیش گرفتند و بعید می‌دانیم که رویه متفاوتی برای رداستون ۳ و بیلدهای جدید آن، در نظر گرفته شده باشد.

اگر اطلاعات موجود صحت داشته باشد، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، سومین آپدیت عمده خود را در پاییز ۲۰۱۷ دریافت خواهد کرد و حتی برخی، گمانه‌زنی می‌کنند که مایکروسافت برای انتشار رداستون ۳ در ماه نوامبر برنامه‌ریزی کرده است. به هرحال، اولین بیلد از این به‌روزرسانی با شماره ۱۷۱۱ برای کاربران برنامه ویندوز اینسایدر در اواخر اکتبر عرضه خواهد شد.

ویندوز 10 Cloud

رداستون ۳ در مقایسه با دو به‌روزرسانی عمده دیگر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ با تغییرات بیشتری همراه شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود طراحی این سیستم‌عامل تحت پروژه “نئون” اشاره کرد که بر روی افکت‌های بصری نظیر حالت بلوری و شفاف برای برنامه‌ها تاکید دارد.

هم‌چنین، انتظار داریم که سومین به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل نیز با تغییرات قابل‌توجهی از جمله پشتیبانی از برنامه‌های ۳۲ بیتی برای محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام یا بالاتر اشاره کرد. به احتمال زیاد، گوشی پرچم‌دار جدید مایکروسافت موسوم به سرفیس فون با این آپدیت به صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد و احتمالاً می‌توانید با اتصال گوشی پرچم‌دار جدید مایکروسافت به یک داک و سپس اتصال به آن به یک نمایشگر، از گوشی‌هوشمند خود به عنوان یک رایانه شخصی استفاده نمایید و برنامه‌های ۳۲ بیتی مختلفی را بر روی آن اجرا کنید.

در ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری در رابطه با آپدیت رداستون ۳ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و حتی انتظار داریم که تا پیش از عرضه آن، تصاویری از بیلدهای اولیه این به‌روزرسانی فاش شود. تا به آن لحظه، فعلاً باید منتظر عرضه نسخه نهایی به‌روزرسانی Creators Update در ماه آوریل و انتشار وصله‌های مختلف برای بهبود مشکلات آن در هنگام عرضه رسمی این به‌روزرسانی باشیم.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *