تبلت‌های جدید آیپد پرو شرکت اپل با تاخیر قابل‌توجهی به بازار عرضه خواهد شد

تبلت‌های جدید آیپد پرو شرکت اپل با تاخیر قابل‌توجهی به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/12/7
  • مقدم
  • 0

به احتمال زیاد، می‌دانید که شرکت اپل در حال توسعه تبلت‌های جدید آیپد برای عرضه آن‌ها به بازار در سال جاری میلادی است. با این‌حال، سوالات مختلفی پیرامون اندازه تبلت‌های جدید شرکت اپل وجود دارد و آیا این سازنده تصمیم دارد تا یک تبلت جدید را از سری آیپد پرو با نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی ارائه دهد یا خیر.

به هرحال، یک شایعه جدید به نقل از زنجیره تامین قطعات سخت‌افزاری آیپدهای شرکت اپل، به این موضوع اشاره می‌کند که دو مدل آیپد پرو جدید شرکت اپل با نمایشگر بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ، با تاخیر قابل‌توجهی به بازار عرضه خواهد شد و بنابراین، شایعات و گمانه‌زنی‌های پیشین پیرامون عرضه تمامی مدل‌های آیپد پرو جدید، چند هفته پس از رونمایی رسمی صحت ندارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

برطبق گزارش تازه منتشر شده توسط دیجی‌تایمز، به‌نظر می‌رسد که عرضه دو تبلت آیپد پرو شرکت اپل تنها در ماه می یا ژوئن امکان‌پذیر خواهد بود و کوپرتینویی‌ها علی‌رغم تمایل خود، نمی‌توانند آن‌را زودتر به بازار عرضه نمایند. این دو تبلت به نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی مجهز شده است و بنابر شایعات گذشته، مدل ۱۰٫۵ اینچی با قیمت قابل‌توجهی با یک نمایشگر بدون حاشیه به بازار عرضه می‌شود.

اینکه مدل ۱۰٫۵ اینچی چه قابلیت‌هایی خواهد داشت، چندان مشخص نیست اما نباید برای صحت‌داشتن این ادعا مبنی بر عرضه آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی بدون دکمه Home امیدوار باشید. شرکت اپل در توسعه آیفون ۸ با نمایشگر بدون حاشیه و حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر، با مشکل مواجه است و بعید می‌دانیم که آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی بدون این دکمه عرضه شود. به هرحال، اعلام شده است که آیپد پرو جدید شرکت اپل با مدل ۹٫۷ اینچی جایگزین خواهد شد و هدف شرکت اپل از عرضه این محصول، پوشش‌دادن نیازهای تجاری و آموزشی است.

آیپد پرو

هرچند، مطمئن نیستیم که روند قیمت‌گذاری شرکت اپل برای آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی تغییر نماید و به همین جهت، بعید می‌دانیم که کسب‌وکارها و موسسه‌های آموزشی تمایلی به خرید این آیپد ۱۰٫۵ اینچی گران‌قیمت داشته باشند. از طرفی، باید به این موضوع اشاره کرد که در محدوده قیمتی احتمالی این تبلت، تبلت‌های هیبریدی ویندوزی و کروم‌بوک‌ها با مشخصات سخت‌افزاری بهتری وجود خواهند داشت و این موضوع به یک چالش برای آیپد پرو جدید اپل تبدیل می‌شود.

علاوه‌بر رونمایی از تبلت آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی، آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی، شایعات مبنی بر عرضه آیپد مینی ۷٫۹ اینچی و یک آیپد خوش‌قیمت ۹٫۷ اینچی نیز و جود دارد. به احتمال زیاد، تنها دو مدل اول با تاخیر به بازار عرضه خواهد شد و آیپد مینی ۷٫۹ اینچی و آیپد ۹٫۷ اینچی، پس از مدت کوتاهی پس از معرفی رسمی برای انتخاب در دسترس قرار می‌گیرد.

در نهایت، باید اشاره کرد که به همراه رونمایی از تبلت‌های جدید شرکت اپل، این سازنده از رنگ جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی خواهد کرد و انتظار داریم که مدل جدید آیفون SE با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود. هنوز نمی‌دانیم که آیفون‌های جدید، به عنوان یک سری جداگانه در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر زیرا پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون ۷ اس با رنگ قرمز منتشر شده بود. از طرفی، مشخص نیست که مدل جدید آیفون SE علاوه‌بر حافظه داخلی بیشتر، به قابلیت دیگری نیز مجهز خواهد شد یا بدون قابلیت جدید، ارائه می‌شود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *