گوشی میان‌رده گلکسی سی ۵ پرو سامسونگ در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد

گوشی میان‌رده گلکسی سی ۵ پرو سامسونگ در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/12/12
  • مقدم
  • 0

گوشی گلکسی سی ۵ پرو یکی از محصولاتی به شمار می‌رود که شایعات مختلف زیادی در رابطه با آن (علی‌رغم عدم معرفی رسمی این گوشی توسط شرکت سازنده) منتشر شده است. انتظار می‌رفت که شرکت سامسونگ در اواسط هفته جاری از گوشی میان‌رده جدید گلکسی سی ۵ پرو رونمایی کند اما این گوشی هنوز معرفی نشده است. به‌تازگی، تصویری از گوشی گلکسی سی ۵ پرو منتشر شده است که عرضه آن‌را در سه رنگ جدید تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گوشی میا‌ن‌رده جدید سامسونگ از سری “گلکسی سی” در چین عرضه خواهد شد اما انتظار داریم که این گوشی به مرور در سایر بازارها نیز عرضه شود. ویدیویی از گوشی گلکسی سی ۵ پرو در ماه گذشته منتشر شد و به نوعی، عرضه آن‌را در بازار چین تایید کرد. تصویر تازه منتشر شده از این گوشی در یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین منتشر شده است که گلکسی سی ۵ پرو را در رنگ‌های طلایی، رز طلایی و آبی تایید می‌کند.

این گوشی البته در رنگ‌های مشکی و سفید نیز به بازار عرضه خواهد شد اما در تصویر جدید، به این رنگ‌ها اشاره‌ای نشده است. گوشی گلکسی سی ۵ پرو از TENNA و FCC تاییدیه دریافت کرده است و هم‌چنین، تاییدیه وای‌فای نیز برای این گوشی به دست آمده؛ به همین جهت، انتظار داریم که شرکت سامسونگ در نهایت از گوشی میان‌رده گلکسی سی ۵ پرو رونمایی کند و پس از مدت کوتاهی، باید منتظر عرضه آن به بازار باشیم.

با اینکه گوشی‌ جدید سامسونگ به عنوان یک “مدل میان‌رده” به بازار عرضه خواهد شد، از مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی استفاده می‌کند. این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، همراه شده است و به احتمال زیاد، مدل پایه گلکسی سی ۵ پرو از چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. فضای ذخیره‌سازی با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل گسترش است.

گلکسی سی ۵ پرو

شایعات در رابطه با نمایشگر این گوشی، کمی گیج‌کننده است و به همین جهت، چندان مشخص نیست که گلکسی سی ۵ پرو با یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی ارائه می‌شود یا یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از قابلیت‌های گوشی گلکسی سی ۵ پرو، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن است که از فوکوس خودکار و فلاش LED استفاده می‌کند و برای دوربین سلفی نیز، یک شاتر مشابه ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گمانه‌زنی‌های گذشته از عرضه گوشی گلکسی سی ۵ پرو با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ حکایت دارند اما با توجه به تاخیر قابل‌توجه در رونمایی رسمی از این گوشی، انتظار داریم که شرکت سامسونگ در هنگام عرضه گلکسی سی ۵ پرو، تمامی مدل‌های آن‌را با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ ارائه دهد.

حسگر اثرانگشت همانند گوشی‌های دیگر سامسونگ در حاشیه پایین نمایشگر و در زیر دکمه فیزیکی Home جای گرفته است. شرکت سامسونگ به شایعات پیرامون عرضه گلکسی سی ۵ پرو هنوز واکنشی نشان نداده است و نمی‌دانیم که در نهایت از این گوشی رونمایی خواهد شد یا خیر. به هرحال، بعید می‌دانیم که عرضه این گوشی از برنامه سامسونگ در بازار چین کنار گذاشته شده باشد. شاید این گوشی در یک رویداد اختصاصی در بازار چین، معرفی شود یا شرکت سامسونگ دور از هر جنجال رسانه‌ای، گوشی میان‌رده جدید خود را ارائه دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *