طرح‌های مفهومی جدید، آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل را به نمایش گذاشته است

طرح‌های مفهومی جدید، آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل را به نمایش گذاشته است
  • 1395/12/20
  • مقدم
  • 0

آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل با نام “آیفون ۸” یا “آیفون ادیشن” به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به قابلیت‌های احتمالی آن، ممکن است عرضه این مدل تا ماه نوامبر به طول بیانجامد. با اینکه فاصله نسبتاً زیادی تا زمان رونمایی رسمی از گوشی‌ پرچم‌دار جدید شرکت اپل داریم، گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پردازی‌ها در رابطه با قابلیت‌های جدید آیفون ۸ شدت گرفته است و با نزدیک‌تر شدن به اواخر سال جاری میلادی، اطلاعات دقیق‌تری پیرامون مشخصات احتمالی آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل به دست خواهد آمد.

تصاویر مفهومی جدید آیفون ۸ براساس آخرین شایعات و گمانه‎زنی‌ها، منتشر شده است و باید آن‌را دقیق‌ترین طرح مفهومی ارائه شده برای آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل در نظر گرفت. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

در نگاه اول، متوجه نمایشگر لبه منحنی و طراحی بدون حاشیه گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اپل خواهید شد. با اینکه حاشیه‌هایی در بالا و پایین صفحه‌نمایش وجود دارد، آیفون ۸ (با قضاوت براساس رندرهای منتشر شده) در مقایسه با آیفون‌های دیگر عرضه شده توسط شرکت اپل حاشیه‌های کم‌تری دارد. هیچ دکمه فیزیکی در پایین نمایشگر وجود ندارد و به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی، نسبت نمایشگر به بدنه در آیفون ۸ قابل‌توجه به نظر می‌رسد. تصاویر مفهومی جدید، به یک سنسور تشخیص اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش اشاره دارد که با شایعات قبل، مطابقت دارد.

آیفون ادیشن

از نظر نرم‌افزاری، طراح این تصاویر تصمیم گرفته است تا آی‌او‌اس ۱۱ را نیز به همراه آیفون پرچم‎دار جدید شرکت اپل به نمایش بگذارد و همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، این نسخه به همراه آیفون ۸ معرفی می‌شود. البته هنوز مطمئن نیستیم که شایعات موجود پیرامون عرضه آیفون ۸ پس از یک یا دو ماه از رونمایی رسمی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، تا چه حد صحت دارد اما در صورتی‌که آیفون‌های جدید شرکت اپل از سری “اس” در ماه سپتامبر معرفی شود، نسخه ۱۱ سیستم‌عامل آی‌او‌اس به همراه این دو مدل معرفی خواهد شد و ممکن است کوپرتینویی‌ها، عرضه آن را تا زمان رونمایی رسمی از آیفون ۸ به تعویق بیاندازند.

رندرهای جدید با آنچه که در شایعات گذشته پیرامون آیفون‌های جدید شرکت اپل شنیده‌ایم، مطابقت دارد. هرچند، باید در نظر گرفت که هیچ‌یک از این گمانه‌زنی‌ها به طور رسمی توسط اپل تایید نشده است و باید به دیده شک به آن‌ها نگریست. به همین جهت، بعید می‌دانیم که تمامی گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون آیفون ادیشن یا آیفون ۸ به واقعیت مبدل شود.

آیفون ادیشن

در رابطه با قابلیت‌های احتمالی آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل، باید به ارائه آن با نمایشگر ۵٫۸ اینچی OLED اشاره کرد و مطابق با اطلاعات فاش‎شده، تنها ۵٫۱۵ اینچ از صفحه‌نمایش در دسترس کاربر قرار دارد و باقی صفحه‌نمایش، به دکمه‌های نرم‌افزاری اختصاص یافته است. هم‌چنین در برخی از شایعات، اشاره شده است که آیفون ۸ به سه گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و مدل پایه آن با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دوربین دوگانه با چینش عمودی برای شاترها، بدنه شیشه‌ای و سیستم‌ تشخیص چهره کاربر از دیگر قابلیت‌هایی است که در شایعات مختلف به آن پرداخته شده. این تغییرات، باعث خواهد شد تا آیفون رده‌بالای شرکت اپل با قیمتی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار در دسترس قرار بگیرد که در بین گوشی‌های آیفون ارائه شده توسط کوپرتینویی‌ها بی‌سابقه بوده است. البته، آیفون ۷ اس و آیفون  ۷ اس پلاس با قیمتی مشابه با نسل قبل عرضه می‌شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *