رندرهای جدید گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد

رندرهای جدید گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد
  • 1395/12/22
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ به‌طور رسمی در ۲۹ مارس از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس ۸ در طی یک رویداد اختصاصی در شهر نیویورک و لندن رونمایی خواهد کرد. رندرها و تصاویر واقعی زیادی از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در حال‌حاضر، فاش شده و به‌تازگی، یک سازنده کیس و محافظ برای گوشی‌های هوشمند با نام اسپیگن، رندرهایی را از گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر نموده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با یک طراحی جدید توسعه یافته است و حذف دکمه فیزیکی Home از پنل جلو و انتقال حسگر تشخیص اثرانگشت به بدنه پشتی و در کنار دوربین، به عنوان بخشی از تغییرات جدیدی است که گوشی گلکسی اس ۸ با آن ارائه می‌شود. گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی مجهز خواهد بود و مدل پلاس این گوشی با صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی ارائه می‌شود. به دلیل ابعاد گوشی‌های هوشمند امروزی، به‌نظر می‌رسد که استفاده از سنسور تشخیص اثرانگشت برای آنلاک‌نمودن دستگاه دشوار خواهد بود.

به هرحال، رندرهای منتشر شده گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ را در کیس‌ها و قاب‌های مختلفی نشان می‌دهد و آن‌طور که پیداست، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا کاربران را یک‌بار دیگر با گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود شگفت‌زده نماید. تصاویر ارائه شده به حاشیه‌های بسیار کم در بالا و پایین نمایشگر اشاره دارد و هم‌چنین، لوگوی شرکت سامسونگ در حاشیه پایین نمایشگر جلب‌توجه می‌کند.

گلکسی اس ۸

هنوز مشخص نیست که لوگوی شرکت سامسونگ در نهایت در پنل جلوی گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به کار گرفته خواهد شد یا خیر زیرا در برخی از تصاویر واقعی پیش‌تر منتشر شده، لوگوی شرکت سامسونگ در پنل جلوی گوشی جای نگرفته بود.

در این تصاویر همانند آنچه که پیش‌تر دیده بودیم، گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به چهار دکمه فیزیکی مجهز شده است که این دکمه‌ها در لبه‌های گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ قرار دارد. سه دکمه فیزیکی در لبه سمت چپ گوشی گلکسی اس ۸ جای گرفته است و دکمه فیزیکی پاور در لبه سمت راست، مشاهده می‌شود. یکی از این چهار دکمه برای فعال‌نمودن دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی به کار گرفته خواهد شد.

گلکسی اس ۸

البته نباید چندان انتظارات خود را از این دستیار صوتی افزایش دهید زیرا بیکسبی در واقع نسخه بهبودیافته و جدید S-Voice خواهد بود. با این‌حال، هم‌چنان با بسیاری از دستیارهای صوتی مشابه مانند گوگل Assistant، سیری شرکت اپل و الکسای آمازون می‌تواند به رقابت بپردازد.

مدل پایه گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است. هر دو نسخه از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ برای عرضه به صورت جهانی با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ همراه خواهد بود اما برای عرضه در ایالات متحده، شرکت سازنده نسخه دیگری از این دو گوشی را با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام توسعه داده است. هم‌چنین، گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با چهار گیگابایت رم ارائه می‌شود و ظرفیت رم در مدل در نظر گفته شده برای عرضه در بازار چین، به شش گیگابایت خواهد رسید.

گلکسی اس ۸

یک قابلیت برای گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است که به کمک آن، می‌توان با اتصال گوشی گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس به یک داک و یک صفحه‌نمایش، از گوشی‌هوشمند خود همانند یک رایانه مجهز به سیستم‌عامل اندروید استفاده نمایید. البته در حال‌حاضر، تصاویر یا ویدیوهایی از این ویژگی منتشر نشده است و نمی‌دانیم که قابلیت یادشده برای گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ابتدا عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *