ایراد در بروزرسانی ۷٫۱٫۲ اندروید مشکل ساز شد

ایراد در بروزرسانی ۷٫۱٫۲ اندروید مشکل ساز شد
  • 1396/1/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر شما هم جزو کاربران گوشی های نکسوس ۵X یا نکسوس ۶P هستید و به تازگی پیامی مبنی بر ارائه بروزرسانی ۷٫۱٫۲ برای سیستم عامل اندروید گوشی خود دریافت کرده اید، لطفا کمی دست نگه دارید. اما چرا؟

گویا آی تی – این روزها تعدادی از کاربران این گوشی ها گزارش کرده اند که این بروزرسانی باعث شده حسگر اثرانگشت در گوشی آنها به درستی عمل نمیکند.
تعدادی از این گزارش ها در صفحه forum محصولات گوگل دیده شده و کاربران از این مشکل شکایت کرده اند. در پیام یکی از این کاربران اینطور آمده که “پس از نصب این بروزرسانی، پیامی به رنگ قرمز در پایین نمایشگر دیدم که نوشته بود سخت افزار حسگر اثر انگشت موجود نیست. گوشی را خاموش و روشن و کش آن را پاک کردم اما فایده ای نداشت. احتمال دادم که شاید اثر انگشتم پاک شده، آن را یک بار دیگر تنظیم کردم اما پیش از به پایان رسیدن این مرحله، پیامی نمایش داده شد که می گفت ثبت اثر انگشت ناقص مانده است. یک بار دیگر امتحان کنید یا انگشت دیگری را روی حسگر قرار دهید.”
اما خبر خوب این است که مدیر این forum اعلام کرده گوگل در حال بررسی این مشکل می باشد و تلاش می کند تا جای ممکن اطلاعات بیشتری از کاربران درباره آن پیدا کند تا بتواند ریشه مشکل را پیدا کند.
با این اوصاف، اگر هنوز این بروزرسانی را نصب نکرده اید، بهتر است در انجام این کار عجله نکنید و تا گوگل مشکلات آن را برطرف نکرده است از به روز کردن دستگاه دست نگه دارید. البته فعلا به نظر می رسد که این مشکل به گوشی های نکسوس و پیکسل محدود باشد. پس در صورتی که گوشی شما مدلی غیر از این دو مدل است، می توانید با خیال راحت این بروزرسانی را دریافت و نصب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *