آیا گلکسی S8 ده میلیون تومانی ارزش خرید دارد؟

آیا گلکسی S8 ده میلیون تومانی ارزش خرید دارد؟
  • 1396/1/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به تازگی شرکت سامسونگ با فروش محصول جدید یعنی گلکسی S8 رضایت بخش قابل توجهی از مشتریان خود را جلب کرده و فروش خوبی را در این مدت کوتاه رقم زده است. اما رقم خیره کننده فروش برخی مدل های خاص این گوشی، بسیاری از مشتریان را به فکر فرو برده است.

گویا آی تی – طراحان این مدل از سامسونگ با ایجاد تغییرات اساسی در این محصول در مقایسه با مدل های پیشین ، محصولی قابل رقابت در بازار به وجود آورده اند. طراحان گلکسی S8 ظاهری زیبا با جابجایی حسگر تشخیص اثر انگشت و حذف دکمه سخت افزاری هوم ، طراحی فوق العاده ای انجام داده اند. به همین دلیل سامسونگ توانسته توجه بخش زیادی از مشتریان گوشی های هوشمند را معطوف به خود کند. سامسونگ در مدت کوتاهی که از عرضه این محصول به بازار می گذرد ، فروش قابل توجهی را کسب کرده است. با وجود تلاش بسیار سامسونگ ، گلکسی S8 هم مانند سایر محصولات این شرکت در جلب رضایت علاقه مندان به گوشی های لوکس چندان موفق عمل نکرده است.
برخی از کاربران تلفن همراه که علاوه بر کارایی ، گوشی تلفن همراه را به عنوان وسیله ای برای نشان دادن موقعیت اجتماعی خود می شناسند معمولا به دنبال محصولاتی هستند که در ظاهر کمی متمایز از سایر گوشی ها باشد. این دسته از کاربران اغلب گوشی هایی با روکش طلا را ترجیح می دهند. هرچند  
به دلیل اینکه خرید یک گوشی که هر ساله مدل جدیدتری از آن به بازار می آید از نظر برخی افراد چندان عقلانی و اقتصادی نیست.
با این وجود شرکت Truly Exquisite واقع در لندن با به کار گیری سلیقه این مشتریان، گلکسی اس ۸ و مدل پلاس آن را با روکشی از طلا و قیمت خیره کننده ۲۸۱۰ تا ۳۰۰۰ به فروش می رسانند.
Truly Exquisite تعدادی وسیله جانبی نیز به همراه گوشی های لوکس ، برای جذب بیشتر به خریداران خود هدیه می دهد. از جمله این وسایل یک جعبه چوبی، پاور بانک (شارژر همراه) با نشان اختصاصی ، هدست واقعیت مجازی Gear VR، یک شارژر وایرلس ، نگهدارنده چرمی و کارت ویزیت لوکس یکی از مهم‌ترین ملزومات گوشی های هوشمند چند هزار دلاری!
این دو گوشی هوشمند با فریم های طلایی، رز گلد و پلاتینی تولید می شوند. برای دستگاه ‌ها نیز رنگ‌های مشکی نیمه شب و ارغوانی خاکی در نظر گرفته شده است.
این کمپانی ارسال سفارشات خود را از ۲۲ ماه می با وجود افزایش ۳۷۰ درصدی هزینه، آغاز خواهد کرد. در صورتی که مایل یه خرید یک محصول لوکس هستید شرکت Truly Exquisite انتخاب شایسته ای به نظر می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *