رقیب شیائومی می ۶ از راه می‌رسد؛ هوآوی در حال توسعه گوشی پرچم‌دار Honor 9 است!

رقیب شیائومی می ۶ از راه می‌رسد؛ هوآوی در حال توسعه گوشی پرچم‌دار Honor 9 است!
  • 1396/2/2
  • مقدم
  • 0

محصولات سری Honor شرکت هوآوی توسط ساب‌برند “آنر” توسعه می‌یابد و شرکت سازنده، آن‌ها را با قیمت بسیار مناسبی در بازارهای مختلف عرضه می‌کند. گوشی پرچم‌دار Honor 8 در سال گذشته معرفی شد و به‌تازگی، تصویری از این مدل فاش شده است که طراحی نسل جدیدش را با نام Honor 9 نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

تصویر منتشر شده، نشان می‌دهد که Honor 9 با طراحی بسیار نزدیک به شیائومی می ۶ ارائه می‌شود؛ شرکت شیائومی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را در روز چهارشنبه به صورت رسمی معرفی کرد. هنوز مشخص نیست که تصویر منتشر شده تا چه صحت دارد اما به‌نظر می‌رسد که ساب‌برند آنر تصمیم گرفته است تا حسگر تشخیص اثرانگشت را از بدنه پشتی به حاشیه پایین نمایشگر منتقل نماید.

در Honor 8، لوگوی Honor در حاشیه پایین نمایشگر قرار داشت و سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی جای گرفته بود؛ با این‌حال، ظاهراً شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا همانند هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، سنسور اثرانگشت از بدنه پشتی به حاشیه پایین نمایشگر منتقل شود. به همین جهت، هم‌چنان حاشیه قابل‌توجهی در اطراف نمایشگر وجود دارد و در مقایسه با Honor V9، نسبت نمایشگر به پنل جلوی گوشی کم‌ باشد.

Honor 9

سنسور اثرانگشت با طراحی بیضی‌شکل در پایین نمایشگر جای گرفته است و احتمالاً همانند سنسور اثرانگشت هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، یک حسگر اولتراسونیک برای احراز هویت کاربران در نظر گرفته شده است. اگر با گوشی آنر ۸ کار کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که امکان استفاده از سنسور اثرانگشت برای دسترسی به پنل نوتفیکیشن، جابه‌جاشدن بین تصاویر و هم‌چنین اجرای یک برنامه خاص فراهم شده بود اما با حذف سنسور اثرانگشت از بدنه پشتی و انتقال آن به حاشیه پایین نمایشگر در جلوی دستگاه، Honor 9 دیگر از چنین قابلیتی استفاده نمی‌کند.

با این‌حال، انتظار داریم که همانند هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، استفاده از سنسور اثرانگشت برای بازگشت به صفحه‌اصلی، دسترسی به تمامی برنامه‌های در حال اجرا و یا بازگشت به صفحه قبل، امکان‌پذیر باشد؛ هرچند، شرکت سازنده هم‌چنان به کاربران اجازه می‌دهد تا از کلیدهای ناوبری نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید برای جابه‌جایی در میان برنامه‌ها استفاده نمایند.

Honor 9

مشخصات‌فنی گوشی پرچم‌دار Honor 9 در حال‌حاضر فاش نشده است اما احتمالاً آن، قیمت این مدل در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس کم‌تر خواهد بود و هم‌چنین از آنجایی‌که به نمایشگر Quad HD مجهز نمی‌شود (شرکت سازنده، مدعی است برای گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کوچک‌ نیازی به استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن Quad HD وجود ندارد و صفحه‌نمایش‌های Full HD از تراکم پیکسلی بسیار مناسبی برخوردار است)، قیمت Honor 9 احتمالاً در مقایسه با آنر وی ۹ نیز کم‌تر خواهد بود. از آنجایی که آنر وی ۹ با نام آنر ۸ پرو به صورت جهانی عرضه شده است، هنوز نمی‌دانیم که شرکت سازنده، Honor 9 را برای عرضه به بازار چه می‌نامد اما احتمالاً این مدل با یک اسم در تمامی بازارها ارائه خواهد شد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *