غوغای به روزرسانی جدید کروم در اندروید

غوغای به روزرسانی جدید کروم در اندروید
  • 1396/2/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه مرورگر کروم به انتخاب اول اکثر کاربران اینترنت، از کاربران تلفن های هوشمند گرفته تا کاربران پشت میز نشین های کامپیوتر دوست شناخته می شود. این مرورگر دائما در حال رشد و توسعه است و اکنون خبر وجود دو ویژگی جدید جالب در به روز رسانی تازه آن به منتشر شده است.

گویا آی تی-پنجاه و هشتمین نسخه از مرورگر قدرتمند کروم شرکت گوگل به تازگی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. به روز رسانی ای که در گوگل پلی برای دریافت قرار می گیرد و مهمترین بهبود های آن به برخی تغییرات ظاهری، بخش تاریخچه مرورگر و سیستم پرکردن خودکار فرمها مربوط می شود.

مطمئنا با یکی از اپلیکیشن های تحت وب تا به حال برخورد کرده اید. حال کروم با نسخه ۵۸ خود آمده تا تجربه بهتری از کار با این اپلیکیشن ها را داشته باشید. منو های بالا و پایین مرورگر و سیستم عامل هنگام ورود به یک آدرس که یک اپلیکیشن تحت وب است، پنهان می شوند تا بتوانید همچون یک نرم افزاری عادی به صورت تمام صفحه، با آن کار کنید. نقطه عطف ماجرا هنگامی است که اپلیکیشن تحت وب مورد نظر شما، یک بازی باشد!

در حال حاضر شاهد یک صفحه عادی حاوی یک سری لینکها و عنوانها در بخش تاریخچه نسخه های فعلی گوگل کروم هستید. اما حالا کروم تغییرات اختصاصی خودش را در این بخش دارد و همچنین دکمه حذف تاریخچه نیز به بخش بالاتری منتقل شده است. گفتنی است، بخش پر کردن خودکار فرمها نیز دستخوش تغییر شده است. ویژگی Autofill در قسمت تنظیمات اکنون به Autofill and Payments  تغییر نام داده است. این جداسازی به شما کمک میکند بتوانید رمزها یا عبارات مختلف را به صورت جداگانه از اطلاعات بانکی و پرداختی تعریف کنید تا هنگام پر کردن فرمها در سایت های مختلف، مخلوط شدن این اطلاعات برای شما مشکلی ایجاد نکند.

کروم در نسخه ۵۸ است و ممکن است هم اکنون یا اندکی بعد توانایی دریافت آن در تلفن همراه اندرویدی تان را داشته باشید؛ نظرتان را راجع به کروم و ویژگی های ذکر شده با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *