تغییر چشمگیر کیفیت عکاسی از چهره در آیفون ۷ پلاس

تغییر چشمگیر کیفیت عکاسی از چهره در آیفون ۷ پلاس
  • 1396/2/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در سپتامبر سال گذشته میلادی گوشی آیفون ۷ و نسخه بزرگتر “پلاس” آن منتشر شد. اکنون در حالی که از این تاریخ مدتی سپری شده است، این دو گوشی، از بهترین گوشی‌های هوشمندی موجود در بازار هستند. با این وجود، اپل تبلیغ جدیدی برای آیفون ۷ پلاس منتشر کرده و از تبلیغ محصولات خود دست نکشیده است.

گویا آی تی – این تبلیغ جدید که توسط غول تکنولوژی شهر کوپرتینو منتشر شده است، بر یکی از ویژگی‌های انقلابی گوشی‌های هوشمند تأکید شده است که آن را از سایر گوشی‌ها متمایز خواهد کرد. در ادامه به بحث و بررسی درباره این ویژگی خواهیم پرداخت.

تبلیغ جدید اپل از ویژگی حالت چهره گوشی آیفون ۷ پلاس
در کانال یوتیوب شرکت اپل، تبلیغ جدیدی به اشتراک گذاشته شده است که بر ویژگی حالت چهره آیفون ۷ پلاس، تأکید می‌کند. این تبلیغ در واقع، قابلیت‌های تصویربرداری آیفون ۷ پلاس را نمایش می‌دهد. این آیفون در سال گذشته رونمایی شده با صفحه ۵٫۵ اینچی، در پشت صفحه از دو دوربین برخوردار است. این موضوع باعث شده است که شرکت اپل، بتواند کارایی گوشی خود را از نظر قابلیت‌های تصویربرداری بالا ببرد.

“The City” عنوان این ویدئو است و مدت زمان آن کمی بیشتر از یک دقیقه است. در این تبلیغ، دوربین در حال فوکس کردن روی دو نفر که در حال قدم زدن هستند بوده و آهنگ “Sing to Me” در حال پخش است. توضیحات ویدئو می‌نویسد: ” شما می‌توانید با حالت پرتره در آیفون ۷ پلاس، روی چیزهایی که دوست دارید تمرکز کرده و بقیه موارد را کنار بگذارید.”
در ویدئو می‌بینیم که برای تأکید بر حالت پرتره، تنها این دو نفر برای قدم زدن در شهر باقی مانده‌اند، در حالی که با استفاده از حالت پرتره عکس می‌گیرند. به لطف اپل، در انتهای ویدئو ما برچسب ” جادوی واقعی” را مشاهده می‌کنیم. برای جزئیات بیشتر، ویدئوی دیگر را ببینید.
در حالی‌که دوربین‌های آیفون همیشه بی نقص بوده‌اند، مدل سال گذشته ویژگی جدیدی را به آن می افزاید و گامی به جلو بر می‌دارد. با رونمایی از آیفون ۷ و ۷ پلاس، این ویژگی به عنوان یک نسخه بتا، منتشر شد. این شرکت از آن زمان تاکنون، در حال گسترش این ویژگی بوده است.
این اولین باری نیست که اپل در آیفون ۷ پلاس، روی دوربین دولنزی‌ تمرکز می‌کند. اما، بدون شک، حالت پرتره در آیفون ۷، برای استفاده بسیار جالب خواهد بود، چرا که روی موضوع اصلی عکس متمرکز شده و زمینه را تار می‌کند، ویژگی ای که ما در دوربین‌های دیجیتال تک‌لنزی بازتابی (DSLR) آن را مشاهده کرده ایم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *