بهترین موقعیت برای خرید گوشی موبایل چه زمانی است؟

بهترین موقعیت برای خرید گوشی موبایل چه زمانی است؟
  • 1396/3/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

نگرانی که تقریبا همه کاربران گوشی های همراه را در بر می گیرد این است که بعد خرید اسمارت فون خود در طی چه مدتی این گوشی از دور خارج خواهد شد! اما اگر الان دنبال خرید یک اسمارت فون هستید بهترین تایم برای به دست آوردن یک گوشی که حالا حالا از دور حارج نمی شود، زیرا تقریبا تمام برند های اسمارت فون پرچم دار خود را معرفی کرده اند.

گویا آی تی – اگر قصد دارید یک گوشی جدید بخرید بد نیست بدانید الان بهترین زمان خرید یک گوشی جدید است.
تقریبا تمام سازندگان مطرح گوشی های همراه، پرچمداران خود را عرضه کرده اند و بعد از خرید یکی از این اسمارتفون‌ها، اطمینان خاطر خواهید داشت که گوشی شما به این زودی‌ها از دور خارج نخواهد شد، نگرانی شایعی که اکثر مشتریان را درگیر کرده است.

بهترین زمان اقدام به خرید یک گوشی جدید
اگر قصد خرید یک گوشی همراه برای خود را دارید هم اکنون بهترین تام برای این اقدام است و در صورت خریدن هر مدل از اسمارت فونی مطمعنا پشیمان نخواهید شد. زیرا در این تایم همه ی سازندگان مطرح گوشی های پرچم دار خود را ارائه دادند .
این در حالی است که شرکت آیفون اعلام کرده در ارائه مدل پرچم دار خود، با تاخیر ۴ تا ۶ ماهه خواهد بود. و احتمالا در ماه سپتامبر باید منتظر ارائه مدل های رده بالای آیفون باشیم.
شرکت سامسونگ نیز به تازگی دو مدل رده بالای خود را عرضه کرده است، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس توانسته توجه خیلی ها را جلب کرده است. پرچمدار شرکت ال جی نیز یک اسمارت فون بسیار ممتاز بوده و حتی می تواند با گلکسی S8 رقابت کند.
آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که هم اکنون در دسترس مردم قرار دارد، و از آنجایی که شرکت آیفون در ارائه به روزرسانی های خود خیلی دقیق است و این گوشی ها به این زودی ها از رده خارج نخواهند شد.
گوگل پیکسل هم گزینه ای مطرح است و احتمالا جانشین جدید ان در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. بلک بری KeyOne نیز گزینه جذاب دیگری است که با امنیت و ظاهر خاص و متفاوت خود طرفدارن زیادی را جذب کرده است.

هواوی P10 و هواوی P10 پلاس، اکسپریا XZ Premium و اچ تی سی U11 را هم فراموش نکنید!
به غیر از آیفون ۸ که در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، باید منتظر عرضه گلکسی نوت ۸ باشیم که در دست کار است. بعد از رونمایی نوت ۸ تا ماه آوریل و می سال آینده از گوشی‌های اندرویدی جدید خبری نخواهد بود.
به هر حال بهترین تایم برای خرید یک اسمارتفون مطرح بهار است با اینکه ممکن است شما منتظر عرضه آیفون ۸ بمانید و دست نگه دارید ولی این مدل آیفون فعلا عرضه نخواهد شد.یا اینکه ممکن است برخی دیگر انتظار مدل غول افسانه ای ماکروسافت یعنی سرفیس‌فون را بکشند که ممکن است این روز ها رخ بنماید.
در هر حال دست شما برای انتخاب باز است و می تواند با خرید هر یک از این‌ مدل ها که هر یک از جنبه های متفاوتی قوی هستند یک پرچم دار مطمعن را در دست بگیرید و از انتخاب خود راضی باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *