رندرهای جدید، طراحی گوشی پرچم‎دار ال‌جی V30 را نشان می‎دهد

رندرهای جدید، طراحی گوشی پرچم‎دار ال‌جی V30 را نشان می‎دهد
  • 1396/3/8
  • مقدم
  • 0

انتظار می‎رود که شرکت ال‌جی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری V در سال جاری میلادی رونمایی کند اما اطلاعات چندانی در رابطه با گوشی جدید ال‌جی در حال‌حاضر وجود ندارد. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از سوی اوان‌ بلس از یک پروژه قدیمی که پیش‌تر توسط ال‌جی در حال توسعه بوده، منتشر شده است و شاید طراحی نهایی پرچم‌دار جدید ال‎جی یعنی LG V30 مشابه با این رندرها باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

ال‌جی V30

اوان بلس در توضیحات مربوط به این تصاویر، اشاره کرده است: «مشخص نیست هنوز که این پروژه مطابق با این طراحی ادامه پیدا می‎کند یا خیر». به همین جهت، شاید طراحی نهایی ال‌جی وی ۳۰ تنها به رندرهای جدید نزدیک باشد یا پرچم‎دار جدید ال‎جی از سری V با الهام از این رندرها توسعه یافته باشد. همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌شود، پرچم‎دار جدید ال‎جی به یک صفحه‌نمایش کشویی مجهز شده است.

صفحه‌نمایش ثانویه به امضای شرکت ال‌جی بر روی محصولات سری V مبدل شده است اما این ایده در همراه ساختن کاربران با پرچم‎داران شرکت ال‌جی، چندان موفق نبود. بسیاری از کاربران، اختصاص‌یافتن بخشی از پنل جلوی گوشی را به نمایشگر ثانویه غیر ضروری می‌دانند و همین موضوع باعث شد تا شایعاتی مبنی بر حذف صفحه‌نمایش ثانویه از محصولات سری V ال‌جی وجود داشته باشد.

با این‌حال، رندرهای جدید نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش ثانویه دیگر بخشی از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص نمی‌دهد و همانند صفحه‌کلید گوشی بلک‌بری Priv، نمایشگر ثانویه کشویی است. با اینکه شاید پرچم‌دار جدید ال‎جی به دو نمایشگر مجهز شده باشد، اما هم‌چنان نمایشگر اصلی بزرگ‌تر از صفحه‎نمایش ثانویه خواهد بود و نمایشگر ثانویه تنها برای دسترسی به محتوای بیشتر در نظر گرفته شده است.

ال‌جی V30

آن‌طور که در رندرها مشاهده می‌شود، صفحه‌نمایش ثانویه به‎طور کامل در پشت نمایشگر اصلی مخفی نمی‌شود؛ به عبارت بهتر، همواره بخشی از نمایشگر ثانویه پایین‌تر از نمایشگر اصلی خواهد بود تا اطلاعات مهم مانند هشدارها، ساعت، زمان و … را به کاربران نشان دهد.

براساس شایعات، گوشی ال‌جی V30 به یک نمایشگر OLED مجهز خواهد بود که در میان گوشی‌های شرکت ال‌جی استفاده از پنل اولد در گذشته، بی‌سابقه است. ال‌جی وی ۳۰ با شش گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود و دیگر از نظر مشخصات سخت‌افزاری از رقبای خود، ضعیف‎تر نخواهد بود؛ پیش‌بینی می‎شود که شرکت کوالکام برای سال جاری میلادی به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازنده هشت هسته‎ای اکتفا خواهد کرد و همین موضوع باعث شده تا ال‌جی به دنبال استفاده از تراشه پرچم‎دار کوالکام در گوشی‌ پرچم‌دار نیمه دوم سال ۲۰۱۷ خود باشد.

ال‌جی V30 به دوربین دوگانه مجهز شده است و شاید برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک دوربین دوگانه برای آن در نظر گرفته شود. در حال‌حاضر، مشخص نیست که ال‌جی V30 مانند نسل قبل به سه شاتر مجهز می‌شود یا در مجموع، از چهار دوربین استفاده خواهد کرد.

البته تغییراتی که شرکت ال‎جی برای V30 در نظر گرفته است، احتمالاً باعث افزایش قابل‌توجه قیمت این گوشی و نزدیک‌ساختن هرچه بیشتر محصولات ال‎جی به گوشی‌های پرچم‎دار سامسونگ و اپل خواهد شد. در حال‌حاضر، ال‌جی G6 نزدیک به ۱۰۰ دلار با گوشی پرچم‌دار گلکسی S8 سامسونگ، اختلاف قیمت دارد و علی‌رغم بهره‌گیری از مشخصات سخت‎افزاری بهتر در مقایسه با آیفون ۷ شرکت اپل، هم‌قیمت با این مدل به بازار عرضه می‎شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *