انتشار تصاویر جدید از تویوتا لندرکروزر پرادو مدل ۲۰۱۸ برای عرضه تا پایان سال در خاورمیانه

انتشار تصاویر جدید از تویوتا لندرکروزر پرادو مدل ۲۰۱۸ برای عرضه تا پایان سال در خاورمیانه
  • 1396/4/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

خودروی زیبای ژاپنی یعنی تویوتا لندکروزر پرادو مدل ۲۰۱۸، طبق گزارش ها در سپتامبر سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد.

گویا آی تی – تویوتا برای عرضه مدل بازطراحی شده لندکروزر پرادو خود در سپتامبر سال جاری در ژاپن آماده می شود. که البته تا انتهای همین سال قرار است در امارات متحده عربی و عربستان نیز از این خودروی جدید و محبوب کمپانی تویوتا در این کشورها رونمایی شود و این خودروی جدید به طور رسمی به بازار خاورمیانه راه پیدا کند.
مدل ۲۰۱۸ پرادو از طراحی داخلی متفاوت برخوردار است و آن طور که از عکس های درز کرده این این ماشین پیداست، طراحی جلو این ماشین نیز به طور کلی تغییر کرده است.

نسل چهارم تویوتا لندکروزر پرادو در سال ۲۰۰۹ به بازار آمد و اینطور که از تصاویر بر می آید، شاهد فیسلیفت دیگری در مدل های ۲۰۱۸ هستیم. قسمت جلوی این ماشین بیشترین تغییرات را در طراحی این SUV به خود دیده است به طوری که طراحی پنجره مشبک جلوی ماشین با چراغ های براق تر و جذاب تر همراه شده است.سپر،چراغ های مه شکن، و همچنین پنجره مشبک کوچک قسمت پایین ماشین نیز بازطراحی شده اند و این در حالی است که قسمت کاپوت ماشین با خطوطی که در ان به کار رفته است تقریبا به چشم نمی آید و به عنوان یکی از ویژگی های برتر این SUV می توان از آن یاد کرد.
خرید تویوتا لندکروزر پرادو مدل 2018
تویوتا لندکروزر پرادو مدل ۲۰۱۸ در واقع الهام گرفته شده ازآخرین مدل تویوتا لندکروزر است چرا که طراحی کنسول داخلی ان و استفاده از دو محور برای این ماشین با نمونه های قبلی مشابه است.البته پنل سرگرمی به کار رفته در این مدل جدید، مورد متفاوتی با مدل های قبلی به شمار می رود. با این وجود این امکان وجود دارد که تویوتا در تیم های مختلف این ماشین را عرضه کند که در هر تریم از آن شاهد تفاوت های ظاهری در آن باشیم. دومین تغییر اساسی که نسبت به مدل های قبلی در این ماشین شاهد هستیم، افزایش امنیت راننده به لطف فناوری خاص تویوتا یعنی Saftey sense P به دست آمده است.
این مدل از تویوتا با آپشن های مختلفی در بخش موتور خود به بازار عرضه خواهد شد که عبارتند ازموتور چهار سیلندر با پیشرانه ۲٫۷ لیتری بنزینی ۲TR-FE و موتور ۶ سیلندر با پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۷GR-FKS و موتور ۶ سیلندر با پیشرانه ۴ لیتری بنزینی ۱GR-FE و چهار سیلندر با پیشرانه ۲٫۸ لیتری دیزلی ۱GD-FTV و چهار سیلندر با پیشرانه ۳ لیتری دیزلی ۱KD-FTV و چهار سیلندر سه لیتری دیزلی ۵L-E. که در امارات متحده عربی تنها مدل هایی با موتور های با پیشرانه ۴ لیتری بنزینی ۱GR-FE و ۲٫۷ لیتری بنزینی ۲TR-FE عرضه خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید این خودروی زیبا و محبوب در بین ایرانی ها چه زمانی و با چه قیمتی وارد کشور خواهد شد. به نظر می رسد با توجه به قیمت های جهانی این خودرو، خریداران این خودرو می بایست مبلغی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید این شاسی بلند زیبا کنار بگذارند اما برای اطلاعات دقیق تر خوی است شرایط فروش اینترنتی نمایندگی خودرو تویوتا را مطالعه کنید.

 

لینک منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *