آموزش زمان بندی کردن پیام و ارسال آن از طریق واتس اپ ( اندروید و آیفون )

آموزش زمان بندی کردن پیام و ارسال آن از طریق واتس اپ ( اندروید و آیفون )
  • 1396/4/17
  • زهرا معبودی
  • 1

برای اینکه بخواهید هر پیامی را زمان بندی کنید تا طبق زمان بندی دقیق شما برای دوست تان ارسال شود، می توان دلایل مختلفی داشت. مثلا ممکن است که کسی از شما خواسته باشد، که در موعد مقرری به او پیامی داده و چیزی را به او یاد آوری کنید. یا اینکه تمایل دارید هنگام صبح، ظهر، عصر و یا شب به عزیزانتان وقت بخیر بگویید. حتی ممکن است بخواهید تولد دوست خود را برای سه ماه دیگر زمان بندی کنید که مبادا در میان روزمرگی ها آن را فراموش کنید.

برای ارسال پیام عادی، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که این کار را به راحتی انجام می دهد، اما واتس اپ ماهیت دیگری دارد و هنوز خیلی از افراد نمی دانند که این نرم افزار دارای یک برنامه است که می توان از طریق آن زمان بندی پیام را به خوبی انجام داد تا خود این نرم افزار پیام را در وقت مقرر و در تاریخ مشخص به کاربر ارسال کند. گویا آی تی در این مقاله به معرفی یک برنامه خواهد پرداخت پس همراه ما باشید:

whatsapp scheduler چگونه نرم افزاری است؟

whatsapp scheduler در واقع اپلیکیشنی است که روی گوشی شما نصب می شود و به موازات واتس اپ باید با آن کار کنید. یعنی باید حتما خود واتس اپ روی گوشی تان نصب باشد و بعد whatsapp scheduler را نصب کنید. اما این اپلیکیشن که اجازه زمان بندی پیام در واتس اپ را برای تان فراهم می کند، دارای امکانات و ویژگی هایی است که به طور خلاصه به آن ها اشاره می کنیم:

ویژگی های whatsapp scheduler برای کاربران

کسانی که از whatsapp scheduler استفاده می کنند هیچ گونه نیازی ندارند که بخواهند مخاطبین را یکی یکی وارد برنامه کنند، بلکه whatsapp scheduler از خود نرم افزار مخاطبین به طور اتوماتیک استفاده می کند. پس در این مرحله حسابی کارتان راحت شد.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید پیام های زمان بندی تان را برای بیش از یک نفر ارسال کنید. یعنی می توانید یک پیام بنویسید و آن را برای N نفر، برنامه ریزی کنید تا ارسال شود. این کار نیازی به نوشتن های مکرر ندارد بلکه کافی است یک پیام نوشته و هنگام انتخاب مخاطب، هر تعداد که می خواهید مشخص کنید.

شما می توانید تاریخ دقیق و زمان دقیق برای ارسال پیام را مشخص کنید و نگران این نباشید که برنامه مشخص کند که شما در چه زمانی پیام را ارسال کرده اید. از طرفی باید مطمئن باشید که وقتی می خواهید پیام را ارسال کنید، و زمان بندی کنید، ارتباط اینترنت گوشی تان وصل و به درستی فعال باشد.

اپلیکیشن مورد نظر، دارای امکانی است که به شما اجازه می دهد، به سادگی هنگام ارسال متوجه شوید که پیام ارسال شده است. در واقع نرم افزار وقتی پیام را ارسال کرد به شما یک نوتیفی ارسال می کند، و در صورتی که بخواهید می توانید این نوتیفی را تکرار پذیر کنید.

نرم افزار یاد شده دارای حجم کمی است و بعد از نصب، اختلالی در کارکرد گوشی ایجاد نمی کند از این رو می توانید با خیال راحت آن را نصب کنید و در موارد مورد نیاز آن را مورد استفاده قرار دهید.

نیازمندی ها برای نصب و استفاده از whatsapp scheduler

نرم افزار whatsapp scheduler برای اندروید و آیفون مورد استفاده قرار می گیرد اما امکاناتی لازم است تا بتوانید این برنامه را مورد استفاده قرار دهید. در زیر به حد لازم و کافی به امکانات پرداخته ایم:

اول اینکه برای نصب whatsapp scheduler باید گوشی اندرویدی تان را روت کرده باشید. بدین معنی که کاربرانی که گوشی شان روت نکرده اند، نمی توانند از برنامه استفاده کنند اما پذیرش ریسک روت کردن، شاید برای خیلی ها به نصب و استفاده از این برنامه برای زمان بندی کردن ارسال پیام در واتس اپ، نیارزد! به هر حال باید گوشی روت کرده باشد تا بتوانید از این اپ استفاده کنید.

اگر شما گوشی تان را روت نکرده اید یک اپلیکیشن دیگر وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید، که می توانید آن را از این جا دانلود کنید

ارتباط اینترنتی از لازمه های دیگر برای نصب و استفاده از برنامه است.

برای دانلود اپلیکیشن  whatsapp scheduler برای زمان بندی پیام واتس اپ، کلیک کنید.

برای شروع کار، ابتدا این نرم افزار را دانلود کنید و از هر طریقی که می دانید آن را روی گوشی ارسال کرده، و بعد نصب کنید. البته می توانید این اپ را مستقیما در گوشی هم دانلود و نصب کنید.

وقتی که اپلیکیشن را نصب کردید، آن را اجرا کنید که در اغلب موارد باید مجوز دسترسی به روت را در آن صاد کنید. این کار با ضربه زدن به دکمه ای که اولین بار به شما نمایش می دهند، کاملا مشهود است.

بعد از آن که مجوز را ایجاد کردید، در سمت راست و بالا علامت مداد را مشاهده می کنید. آن را ضربه بزنید تا برنامه به شما امکان ایجاد تاریخ و زمان درست را فراهم کند:

در عکس بالا دکمه ADD را مشاهده می کنید. وقتی زمان و تاریخ مشخص را نوشتید، روی این دکمه کلیک کنید تا زمان مشخص برای تان تنظیم شود. حالا می توانید با این کار، متن خود را هم وارد کنید. مطمئن باشید که هر چیزی را به درستی انجام می دهید و تنظیم می کنید.

هنگامی که می خواهید تاریخ و ساعت دقیق را مشخص کنید، مطمئن باشید که ساعت و تاریخ گوشی تان کاملا درست و دقیق است چرا که نرم افزار مورد نظر بر اساس ساعت و زمان گوشی تان، کار می کند.

آموزش ارسال پیام زمان بندی شده با واتس اپ در آیفون

در آیفون هم می توانید برنامه ای را نصب کنید که به شما کمک می کند پیام ها را به صورت زمان بندی شده ارسال کنید. این برنامه هم مثل برنامه اندرویدی ها whatsapp scheduler نام دارد. به همین سادگی!

کافی است ابتدا whatsapp scheduler را به قیمت حدودی ۱ دلار خریداری کنید. بعد از اینکه این برنامه را خریداری کردید، آن را روی آیفون خود نصب کنید و بعد، از آن، وارد نرم افزار واتس اپ خود شوید. دقت کنید که در ایفون کرای با خود whatsapp scheduler ندارید فقط ان را نصب می کنید و همه چیز را به سیستم می سپارید.

در واتس اپ خود در آیفون، مخاطب مورد نظر تان را انتخاب کنید و بعد پیام مورد نظرتان را برایش بنویسید.

وقتی که پیام را کاملا نوشتید، و خیالتان راحت شد که می خواهید آن را ارسال کنید، دکمه SEND را فشار دهید و آن را بگیرید، تا امکان زمان بندی و وارد کردن دیتاهای لازم مثل تاریخ و ساعت برای تان فراهم شود.

دقت کنید که هنگام مشخص کردن زمان، باید حالت AM یا PM را هم حتما مشخص کنید.

حالا باید تنظیمات را به پایان رسانده و ارسال پیام را به خود واتس اپ، بسپارید و بعد از ارسال نوتیفی مورد نظر را دریافت کنید.

بدین ترتیب می توانید پیام های مهمی که قصد دارید دقیقا در تایم خاصی برای دوستان تان ارسال کنید را با این اپلیکیشن زمان بندی و ارسال کنید.

خوشبختانه وجود بستر هوشمند در گوشی ها این امکان را ایجاد کرده که کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن به تمام خواسته های خود از طریق اپلیکیشن ها برسند. از این رو می توانید هر چه را که از گوشی تان انتظار دارید را با جستجوی میان اپ ها، دریابید.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را برای گویا آی تی ارسال کنید و برای اطلاع عموم کاربران، این آموزش فوق العاده را در شبکه های اجتماعی تان نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. با سلام
    ممنون بابت انتشار این مقاله
    آیا امکانی هست که بتونیم با این نرم افزار یا ترفند دیگری پیامی برای مخاطب ارسال کنیم که تاریخ و ساعت روزهای گذشته رو داره ؟ یعنی مخاطب با خوندن اون پیام و تاریخش ببینه که خیلی وقته این پیام ارسال شده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *