آموزش افزودن Bio یا معرفی در تلگرام

آموزش افزودن Bio یا معرفی در تلگرام
  • 1396/5/4
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از کاربران اینستاگرام باشید قطعا می دانید که در این شبکه می توانید به راحتی معرفی نامه ای از خود بنویسید تا افرادی که پیج شما را مشاهده می کنند بتوانند به آسانی، شما را بشناسند. این موضوع به تازگی برای کاربران تلگرام نیز نمود پیدا کرده است. یعنی شما اگر از کاربران تلگرام هستید می توانید در پروفایل خود، معرفی کوتاهی از خود داشته باشید تا بدین صورت بتوانید دیگران را از هویت، کسب و کار، اطلاعات و آنچه بدان مفتخرید آگاه کنید.

برای استفاده از این قابلیت لازم است که ابتدا تلگرام خود را بروز رسانی کنید. بدین منظور به سراغ مارکت های وطنی بروید و در آن جا تلگرام را جستجو کنید و با کلیک بر گزینه بروز رسانی نسخه جدید تلگرام را دریافت و آن را نصب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش نوشتن بیو برای پروفایل تلگرام را به شما یاد دهیم

بعد از بروز رسانی، برنامه تلگرام را باز کنید و با سوایپ کردن بخش سمت چپ روی تلگرام، بخش تنظیمات را باز کنید:

ایجاد بیو در تلگرام

روی گزینه تنظیمات ضربه بزنید تا با بخش بعدی مثل آن چه در زیر مشاهده می کنید روبرو شوید:

ایجاد بیو در تلگرام

در کادر زرد رنگ عبارت bio را مشاهده می کنید. روی این گزینه ضربه بزنید تا وارد بخش نوشتاری بیو شوید:

ایجاد بیو در تلگرام

در اینجا تلگرام به شما به اندازه ۷۰ کاراکتر اجازه می دهد تا معرفی کوتاهی از خود داشته باشید. من پیشه خود را در بخش بیو نوشتم و فکر کنم نیازی نباشد بیش از آن در این بخش توضیح بدهم. بنابراین بعد از این که توضیح لازم را نوشتید روی تیک بالا و سمت راست کلیک کنید تا تنظیمات یاد شده ذخیره شود:

ایجاد بیو در تلگرام

در این حالت در بخش تنظیمات اطلاعات شما به صورت بالا نمایش داده م شود. اما اگر کسی بخواهد بیوی شما را مشاهده کند، با ویویی مطابق زیر روبرو خواهد شد:

ایجاد بیو در تلگرام

با استفاده از بیو می توانید معرفی نامه کاملی از خود ارائه دهید تا بدین طریق بتوانید دیگران را در مورد خود، و شخصیت تان مطمئن کنید. نا گفته نماند افراد می توانند در وب سایت خود بیویی کامل از خود بنویسند و در این بخش لینک آن را قرار دهند تا بدین طریق بتوانند اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند.

 

 

 

این لینک به صورت فعال در بخش بیوی شما قرار می گیرد و بدین طریق می توانید به راحتی دیگران را با یک ضربه روانه سایت خود کنید تا کاربر بتواند بهره بیشتری از داده ها و اطلاعات شما ببرد.

خوشبختانه این ویژگی هم برای نسخه اندروید، آی او اس و هم دسکتاپ تلگرام برقرار می باشد و به شما توصیه می کنیم کوتاه در مورد خود در این بخش بنویسید.

در این باره دیدگاه ها و نظرات خود را بنویسید و با گویا آی تی نظرات خود را در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *