LG V30 مخصوص عکاسی در محیط های کم نور

LG V30 مخصوص عکاسی در محیط های کم نور
  • 1396/5/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گفته ها حکایت از آن دارند که LG V30 نمونه ای پیشرفته از LG G6 خواهد بود. از منابع نزدیک شنیده شده که ال جی نه تنها دوربین دوگانه را در V30 نیز استفاده خواهد کرد، بلکه قرار بر آن است که از بزرگترین دریچه ی دیافراگم برای گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

گویا آی تی – برای توضیح بیشتر باید گفت هنگامی که دوربین یک گوشی را معرفی می کنند، علاوه بر مگاپیکسل از یک عدد دیگر با نام ضریب f و یا همان میزان گشادگی دریچه ی دیافراگم نیز استفاده می کنند. این ضریب f نشان دهنده ی کیفیت تصویربرداری دوربین است و هرچه میزان آن کمتر باشد، به معنی بزرگتر بودن دریچه و در نتیجه به معنی آن است که نور بیشتر قادر است وارد دیافراگم شود. هرچه نور بیشتری وارد دیافراگم شود، تصویربرداری در محیط های کم نور نیز با کیفیت تر خواهد بود. مثلاً f1/6 به نسبت f1/8 دریچه ی بزرگتری دارد.
LG V30 مخصوص عکاسی در محیط های کم نور
منابع نزدیک به ال جی می گویند اندازه ی دریچه ی دیافراگم LG V30، f1/6 است که می توان گفت بزرگترین دریچه در میان تمامی گوشی های هوشمند می باشد. تا پیش از این سامسونگ گلکسی S8 با دریچه ی دیافراگم f1/7 بزرگترین دریچه ی دیافراگم را دارا بود.
افزون بر آن چه که گفته آمد، LG V30 در صورت عرضه دارای نمایشگر OLED و Always-On با نسبت ۱۸:۹است. احتمالاً این گوشی نیز نمایشگر ثانویه را داشته باشد. باتری غیرقابل تعویض خواهد بود و طراحی ماژولار نیز نخواهد داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *