تجربه قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ با تبلیغات تلگرامی فیلیپ

تجربه قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ با تبلیغات تلگرامی فیلیپ
  • 1396/6/2
  • زهرا معبودی
  • 0

از آن جا که روند علاقمند سازی کاربران به تلگرام به دلیل امکانات و انعطاف پذیری آن، رو به افزایش است، می توانیم با اطمینان کامل بگوییم که این شبکه، می تواند بستر خوبی برای تبلیغات در تلگرام باشد. بنابراین اگر شما می خواهید یک بار هم که شده اینفلوئنسر مارکتینگ را تجربه کنید، می توانید کمی به تلگرام فکر کنید.

در مقاله ای که پیش از این درباره روش های تبلیغ در تلگرام برای شما نگاشتیم، به روش های مختلف تبلیغ در این شبکه اجتماعی پرداختیم که می توانید این روش های متنوع را از اینجا مطالعه کنید. اما فراموش نکنید که بهتر است برای اینکه تبلیغات اثر گذار تری داشته باشید، توسط یک آژانس مجرب کار خود را به پیش ببرید و در حوزه تبلیغ در شبکه های اجتماعی فعال شوید.

آژانس ارتباطات بازاریابی فیلیپ

فیلیپ، آژانسی است که در حوزه تبلیغات دیجیتال، با قدرت تمام شروع به کار نموده و به کمک ابزارها و تجربیاتی که دارد، به شما کمک می کند یک تبلیغ موثر در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام داشته باشید.

انواع روش های تبلیغ در تلگرام توسط فیلیپ

فیلیپ، با هدف افزایش دیده شدن شما و کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی شکل گرفته و به شما کمک می کند به تناسب بودجه و هدفی که دارید، تبلیغ در تلگرام داشته باشید. با توجه به اینکه شیوه های تبلیغاتی در این عرصه متفاوت است، فیلیپ کاملا منحصر به فرد و انعطاف پذیر عمل کرده و ۴ روش برای تبلیغ را پیش روی شما می گذارد که ما در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

تبلیغ در تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام به صورت تضمینی

اگر هدف شما از تبلیغ در تلگرام این است که بخواهید صرفا شمار اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید، می توانید از این سرویس استفاده کنید و همه چیز را به فیلیپ واگذار کنید. البته این اولین روش و بهترین روش قطعا نیست و می توانید شیوه های تاثیرگذار تر تبلیغات در تلگرام را در ادامه بخوانید و در نهایت تصمیم بگیرید.

تبلیغات کلیکی در تلگرام

به نظر می رسد که تبلیغ کلیکی یکی از بهترین روش هایی باشد که می تواند به تناسب بودجه، برای کسب و کار شما ارزش آفرین باشد. تبلیغات کلیکی در واقع آن دسته از تبلیغاتی است که به تناسب علت کلیک بر تبلیغ شما، از شما هزینه دریافت می شود. این کار توسط سامانه های جامع انجام می شود و همه چیز به طور اتوماتیک ثبت می شود و از خطا به دور است.

در این روش از تبلیغ، قیمت کلیک ها به تناسب شرایط تغییر می کند و تمام کلیک هایی که روی تبلیغات می شود، هم قیمت نیستند اما به نظر می رسد یکی از روش های معقول برای تبلیغ در تلگرام همین روش باشد.

تبلیغ در تلگرام

تبلیغ برای افزایش بازدید

شاید این روش را با روش اول یکسان بپندارید اما حقیقت این است که در این روش، صرفا تمرکز بر افزایش بازدید بر روی تبلیغ شما صورت می گیرد. تلگرام به خودی خود، تعداد بازدید یا ویوی پست ها را در کانال ها محاسبه می کند و این معیاری است که می تواند به شما اطمینان دهد که چه اندازه از کاربران پست تبلیغی شما را مشاهده کرده اند. به کمک فیلیپ می توانید تبلیغات بازدیدی متفاوتی را تدارک ببینید و وضیعت پیگیری آن ها را به عهده این آژانس معتبر بسپارید و از تبلیغ واقعی در تلگرام در این حالت لذت و بهره ببرید.

تبلیغ ثابت در تلگرام

تبلیغ ثابت در واقع برای زمانی است که شما بخواهید از یک تبلیغ ایستا استفاده کرده و کسب و کارتان را بر این اساس رشد دهید. در این روش به تناسب نوع تبلیغ شما کانال هایی انتخاب می شوند که تبلیغ شما را نمایش دهند. تبلیغ شما به تناسب سطح ثابت بودن، در بخش هایی از کانال در ساعت های خاصی قرار داده می شود و جدا از اینکه تبلیغ شما چه تعداد ویو و بازدید می گیرد، و یا اینکه کانال شما چه تعداد افزایش عضو خواهد داشت، از شما هزینه ثابتی گرفته می شود.

حتی اگر کمترین اقبالی به تبلیغ شما روی نکند، هزینه ثابت بوده و از شما دریافت خواهد شد.

تبلیغ در تلگرام

مشاوره برای تبلیغ در تلگرام

فیلیپ با کادر مجربی که دارد، پیش از تبلیغ به شما اجازه می دهد که تنها با یک تماس، از تجربیات آنان استفاده کرده و طی یک مشاوره، بتوانید بهترین روش تبلیغ در تلگرام به تناسب کسب و کار خود انتخاب کنید و از این فرصت بهره مند شوید.

به نظر می رسد در این بازار داغ تبلیغات در تلگرام که به صورت آزاد توسط افراد متعددی مدیریت می شود، اگر به یک آژانس معتبر مثل فیلیپ مراجعه کنید، می توانید یک تبلیغ استراتژیک و موثر داشته باشید و مزایای آن را کاملا لمس کنید.

راستی می دانید فیلیپ یعنی چه؟ به صفحه اول این سایت سری بزنید و معنی این عبارت را برای اولین بار بخوانید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *