علت داغ نکردن گوشی های هواوی!

علت داغ نکردن گوشی های هواوی!
  • 1396/6/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

احتمالاً تا کنون با این امر برخورد داشته اید که حتی هنگامی که صفحه نمایش گوشی هوشمند شما خاموش بوده نیز گوشی شما همچنان گرم یا داغ بوده است. علت این امر آن است که همواره برخی نرم افزارها، حتی هنگامی که صفحه نمایش خاموش است نیز سیستم پردازش گوشی را درگیر کرده و موجب داغ شدن آن می شوند.

گویا آی تی – احتمالاً تا کنون با این امر برخورد داشته اید که حتی هنگامی که صفحه نمایش گوشی هوشمند شما خاموش بوده نیز گوشی شما همچنان گرم یا داغ بوده است. علت این امر آن است که همواره برخی نرم افزارها، حتی هنگامی که صفحه نمایش خاموش است نیز سیستم پردازش گوشی را درگیر کرده و موجب داغ شدن آن می شوند.
اما شرکت هواوی با پیش بینی این امر، چند راه حل برای آن در نظر گرفته است.
نخستین راه حل استفاده از برنامه ی Phone Manager گوشی های هواوی است. شما می توانید با رفتن به این قسمت از گوشی هواوی خود و انتخاب گزینه ی Lock Screen Clenup برنامه هایی که نیازی به اجرا در پس زمینه ندارند را انتخاب نموده و آن ها را غیر فعال کنید.
افزون بر این، می توانید به قسمت تنظیمات گوشی هواوی خود بروید و در قسمت Permission دسترسی نرم افزارها به مخاطبین، تلفن، گالری، قسمت پیامک ها و … را محدود کنید.
راه حل دیگری که به واسطه ی آن می توانید برنامه های در حال اجرا را ببندید، استفاده از دکمه ی مربع پایین صفحه نمایش است. با کلیک بر روی این گزینه، برنامه های در حال اجرا نمایش داده می شوند و شما می توانید تمامی آن ها را ببندید.
استفاده از این راه حل ها، نه تنها باعث آن می شود که گوشی های هواوی به نسبت دیگر گوشی ها خیلی داغ نکنند، بلکه در طول عمر باتری نیز تأثیر مثبت دارند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *