محافظ گوشی هوشمند از گرما و سرما

محافظ گوشی هوشمند از گرما و سرما
  • 1396/6/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بسیاری از کاربران برای حفاظت از گوشی خود از قاب و یا کاور استفاده می کنند. علاوه بر این، کمپانی های تولید کننده ی گوشی های هوشمند، گوشی های برتر خود را با فناوری های مقاوم در برابر آب و یا ضد ضربه توأم می کنند، ولی معمولاً این فناوری ها کار ساز نیستند.

گویا آی تی – به همین سبب یک شرکت دست به تولید یک کیف کوچک محافظ زده است. این کیف، قابلیت حفاظت از گوشی در برابر دمای بسیار بالا و بسیار پایین را دارد و همچنین از نفوذ آب جلوگیری می کند. شرکت سازنده، نام این کیف را فوزی «Phoozy» گذاشته است. این کیف در ظاهر با دیگر کیف های معمول، تفاوتی ندارد اما در باطن از فناوری ناسا در ساخت آن استفاده شده است.

لباس فضانوردان به گونه ای طراحی شده است که تابش های کیهانی و تغییرات دمایی شدید خارج از جو زمین را بازتاب می دهد. فوزی نیز دقیقاً به همین صورت عمل می کند. لایه ی بیرونی این کیف که از جنس کروم است تا ۹۰ درصد نور خورشید را بازتاب می دهد و مانع از آن می شود که این گرما به گوشی برسد. این امر، به حفظ عمر باتری کمک بسیاری می کند.
کیف فوزی، علاوه بر آن که ضد آب است، روی آب شناور می ماند. بسیاری از گوشی های مقاوم در برابر آب، به سبب سنگینی، به عمق آب فرو می روند. اما کیف فوزی، گوشی را روی سطح آب نگاه می دارد و مانع از گم شدن آن می شود.
در آخر ذکر این نکته لازم می نماید که شرکت سازنده هیچ گونه اطلاعاتی در مورد دوام فوزی و عواملی که سبب کاهش عمر آن می شوند ارائه نداده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *