چرا ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ از گلکسی نوت ۷ کمتر است؟

چرا ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ از گلکسی نوت ۷ کمتر است؟
  • 1396/6/7
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

احتمالاً شما نیز به هنگام مشاهده ی مشخصات گلکسی نوت ۸ از ظرفیت کمتر باتری این پرچمدار جدید سامسونگ به نسبت گلکسی نوت ۷ تعجب کرده اید. این موردی است که افراد بسیاری در سطح جهان را متعجب ساخته و حتی رییس بخش موبایل سامسونگ نیز دلایل این امر را توضیح داده است و ما در ادامه به نقل این دلایل خواهیم پرداخت.

گویا آی تی – احتمالاً شما نیز به هنگام مشاهده ی مشخصات گلکسی نوت ۸ از ظرفیت کمتر باتری این پرچمدار جدید سامسونگ به نسبت گلکسی نوت ۷ تعجب کرده اید. این موردی است که افراد بسیاری در سطح جهان را متعجب ساخته و حتی رییس بخش موبایل سامسونگ نیز دلایل این امر را توضیح داده است و ما در ادامه به نقل این دلایل خواهیم پرداخت.
کوه دونگ جین، رییس بخش موبایل سامسونگ در کنفرانس خبری ای که بعد از شروع پیش فروش گلکسی نوت ۸ برگزار شد، در مورد ظرفیت کمتر باتری این گوشی به نسبت مدل قبلی توضیح داد. کوه دونگ جین، به پردازنده ی ۱۰ نانومتری گلکسی نوت ۸ اشاره کرد و گفت این پردازنده به نسبت نوت ۷، تا ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کند.
رییس بخش موبایل سامسونگ، با در نظر گرفتن فاجعه ی نوت ۷، امن بودن باتری نوت ۸ را برای کاربران تضمین کرد و بر کیفیت باتری استفاده شده در نوت ۸ تأکید نمود.
به نظر می رسد توضیحات رییس بخش موبایل سامسونگ چندان قانع کننده نیست. نتیجه ی تست باتری گلکسی نوت ۸ که توسط خود سامسونگ اعلام شده، پسرفت این شرکت در زمینه ی باتری را نشان می دهد. گلکسی نوت ۸ در پخش ویدئو ۱۶ ساعت و گلکسی نوت ۷، ۱۸ ساعت عمر باتری دارند. این ارقام برای استفاده از اینترنت ۴G، به ترتیب ۱۳ و ۱۴ ساعت هستند. البته فارغ از این موارد، باید در انتظار تست باتری و به طور کلی بنچمارک نوت ۸ به وسیله ی سایت های معتبر بمانیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *