افشای مشخصات شیائومی Mi MIX 2: اسنپ دراگون ۸۳۶ و باتری بسیار قدرتمند

افشای مشخصات شیائومی Mi MIX 2: اسنپ دراگون ۸۳۶ و باتری بسیار قدرتمند
  • 1396/6/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با نگاه بر مشخصات فاش شده در مورد گوشی Mi MIX 2، به نظر می رسد که شیائومی همان رویکردی را دنبال می کند که با محصول قبلی خود در پی آن بود: ارتقاء چیپست، ظرفیت بسیار بالای باتری، کوچک تر کردن قاب اطراف گوشی و مواردی از این قبیل.

گویا آی تی – با نگاه بر مشخصات فاش شده در مورد گوشی Mi MIX 2، به نظر می رسد که شیائومی همان رویکردی را دنبال می کند که با محصول قبلی خود در پی آن بود: ارتقاء چیپست، ظرفیت بسیار بالای باتری، کوچک تر کردن قاب اطراف گوشی و مواردی از این قبیل.
نمایشگر QHD+ 2/6 اینچی و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت در خصوصیات Mi MIX 2
سایت Slashleaks اطلاعاتی راجع به مشخصات گوشی Mi MIX 2 فاش کرده است. شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند از نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳ درصدی برخوردار است و ابعاد نمایشگر آن در خبرها ۲/۶ اینچ گزارش شده است. با توجه تصاویر، رزولوشن آن ۲۹۶۰*۱۴۴۰ است، که دقیقا مشابه گلکسی اس ۸ ، گلکسی اس ۸ پلاس، و گلکسی نت ۸ است. به احتمال زیاد Mi MIX 2 از فناوری نمایشگر AMOLED استفاده خواهد کرد، اما یک پردازشگر اسنپ دراگون ۸۳۶ به راحتی می تواند این پیکسل ها را نمایش دهد.
احتمالا نکات منفی متعددی وجود دارد که شیائومی باید در نازک کردن ضخامت قاب اطراف گوشی به آن بپردازد. شرکت هایی مانند سامسونگ و ال جی تلاش کرده اند تا این قاب ها را بیش از اندازه کوچک نشوند، چرا که در این صورت دیگر جایی برای بخش مشبک خروجی اسپیکر ها باقی نمی ماند. ممکن است شیائومی به خروجی اسپیکرها اهمیت ندهد، اما ایده بهتری در مورد بهبود اسپیکرها دارد تا کاربران بتوانند با شفافیت بیشتر و به مدت طولانی تری گفت و گو کنند.
ظرفیت باتری ثبت شده برای این گوشی، ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت است، و فضای ذخیره داخلی ۲۵۶ گیگا بایتی برای آن در نظر گرفته شده است، اما هیچ اشاره ای به مقدار رم آن نشده است. تصور ما آن است که مدل پایه دارای رم ۶ گیگابایتی LPDDR4X، همراه با حافظه داخلی کمتر از ۲۵۶ گیگا بایت خواهد بود.
در فهرست سخت افزارها به یک دوربین ۲۰ مگا پیکسلی در پشت دستگاه اشاره شده است، و قرار است اندروید اورئو ۸٫۰ سیستم عامل آن باشد. شیائومی Mi MIX 2 قرار است در یازدهم سپتامبر رونمایی شود، بنابراین با اندکی صبر، قطعا به اطلاعات بهتر و دقیق تری در مورد مشخصات و امکانات آن دست خواهیم یافت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *