تفکر فیلپ برای تاثیر گذاری بیشتر بازاریابی محتوا

تفکر فیلپ برای تاثیر گذاری بیشتر بازاریابی محتوا
  • 1396/7/2
  • زهرا معبودی
  • 0

تبلیغ با محتوا و بازاریابی محتوا یکی از چیزهایی است که چند سالی است در میان کسب و کارهای آنلاین رواج پیدا کرده است. در واقع بازاریابی محتوا ابزاری قوی برای برندینگ و سئوی سایت است.

گوگل اولین امتیاز خود را برای ارتقای سئو سایت به تناسب نوع و رتبه محتوا ارائه می کند. هر محتوایی که نظر کاربر را بیشتر جلب کند از نظر گوگل بهتر و پر کیفیت تر بوده و در صفحات اول خود آن را جای می دهد.

اما آیا هر کسی می تواند در پروسه بازاریابی محتوا به تولید محتوای گوگل پسند دست بزند؟ مسلما جواب این سوال منفی است. آژانس دیجیتال مارکتینگ فیلیپ در واقع با تجربیاتی که دارد به شما کمک می کند که بتوانید در این عرصه تاثیرات مثبت و ماندگاری بر ذهن کاربران سایت خود قرار دهید چرا که تبلیغات آنلاین فیلیپ در بر گیرنده بازاریابی محتوا نیز می شود.

بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا و دستاورد های فیلیپ

فیلیپ به شما کمک می کند که در عصر بازاریابی ورودی، با تولید محتواهایی که به رشد کسب و کار کمک می کند، روز به روز بر شمار بازدید کنندگان سایت افزوده شود و بدین صورت بتوانید برندینگ و بهینه سازی چشم گیری داشته باشید.

دیجیتال مارکتینگ

محتوا پادشاه است

آژانس تبلیغات دیجیتال فیلیپ قادر است به گونه ای محتوا را ساختار بندی کند، که گوگل به سایت شما امتیاز مثبت دهد تا بدین طریق بتوانید از طریق محتوایی که همه مدعی اند پادشاه است، بیشترین امتیاز را به طور مستمر از آن سایت و وبلاگ خود کنید. اما آن چه فیلیپ  برای اینکه محتواهایی کاربر پسند تولید کند که در بازاریابی محتوا در خور توجه باشد، تلاش دارد تا ۴ المان زیر را در متن تحقق بخشد:

  1. متن باید واضح باشد.
  2. متن باید به گونه ای نوشته شود که موجب اعتبار شرکت مربوطه شود
  3. محتوا باید به شکل هنرمندانه تجاری سازی شود اما از اجبار کاربر برای خرید به دور باشد.
  4. بازاریابی محتوا به طور ملموس باید در برگیرنده محصولات و خدمات باشد اما به طور نا ملموس کاربر را به استفاده از خدمات و محصولات ترغیب کند.

بدین صورت می توانید تبلیغات آنلاین خود با رویکرد بازاریابی محتوا را به فیلیپ بسپارید و منتظر باشید تا کسب و کارتان رشد کند.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *