آیا گلکسی S9 برتر از آیفون X خواهد بود؟

آیا گلکسی S9 برتر از آیفون X خواهد بود؟
  • 1396/7/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آیا حسگری که سامسونگ قرار است در گلکسی S9 استفاده کند، می تواند باعث برتری گلکسی S9 بر آیفون X شود؟

گویا آی تی – البته که در حال حاضر بین سامسونگ نوت ۸ و آیفون ایکس رقابتی سخت وجود دارد اما برخی گزارش ها حاکی از آن هستند که گلکسی S9، در آینده ای نه چندان دور به عنوان پرچمدار سامسونگ معرفی خواهد شد و می تواند رقیبی بسیار قوی برای آیفون ایکس باشد.

همانطور که می دانید، گوشی های گلکسی سامسونگ از دوربین های فوق العاده ای برخوردار هستند و همین دوربین ها نقطه ی قوت این گوشی ها می باشند. گلکسی S9 نیز در ادامه ی راه گلکسی ها، قرار است از دوربینی خارق العاده برخوردار باشد. چنان که ETNews گزارش می دهد، حسگری که به تازگی توسط سامسونگ ساخته شده قادر به ضبط فیلم تا ۱۰۰۰ فریم در ثانیه است و در این در حالی است که این رقم برای آیفون ایکس، ۲۴۰ فریم بر ثانیه است. احتمالاً این حسگر در گلکسی S9 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و ماه مارس و یا آوریل سال ۲۰۱۸ از آن رونمایی خواهد شد.

ضبط فیلم با ۱۰۰۰ فریم در ثانیه نشان از آن دارد که دوربین گلکسی  S9، می تواند ویدئوهایی بسیار با کیفیت و دقیق ضبط کند. افزون بر این، فیلمبرداری حرکت آهسته با چنین دوربینی می تواند تا ۴۰ برابر با کیفیت تر  و بهتر باشد.

البته استفاده از چنین حسگری قرار نیست برای اولین بار در S9 استفاده شود. محصول جدید سونی یعنی اکسپریا ایکس زد وان از حسگری عالی برای دوربین خود استفاده کرده و در حال حاضر برخوردار از یک دوربین بسیار عالی است.

 

گلکسی نوت ۸ بخریم یا برای عرضه ی گلکسی S9 صبر کنیم؟

احتمالاً در گلکسی S9  از لحاظ امکانات جدید،صرفاً به دوربین جدید اکتفا نشده و امکاناتی دیگر نیز ارائه خواهد شد. اما کسانی که نمی توانند تا چند ماه دیگر صبر کنند، می توانند از گلکسی نوت ۸ استفاده کنند. کسانی هم که نگران دکمه ی Bioxby هستند بایستی بدانند که سامسونگ بیکار ننشسته و به تازگی جهت غیرفعال کردن آن روشی ارائه کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *