مشکل نویز در هنگام تماس با آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس و راه حل رفع آن

مشکل نویز در هنگام تماس با آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس و راه حل رفع آن
  • 1396/7/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تنها پس از مدت کوتاهی که از عرضه ی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در بازارهای جهانی می گذرد کاربران خبر از شنیدن نویز در هنگام تماس با این دو گوشی می دهند. چنان که کاربران می گویند این نویز فقط از اسپیکر کوچک جلوی گوشی شنیده می شود و هنگام استفاده از هندزفری و یا اسپیکر اصلی قابل شنیدن نیست.

گویا آی تی – گویا این نویز ناشی از اختلالات مخابراتی نیست زیرا این نویز در هنگام تماس از طریق نرم افزار FaceTime نیز شنیده می شود.
گفتنی است که این نویز همواره شنیده نمی شود و فقط گاهی اوقات وجود دارد. همچنین تنها کاربران گوشی آیفون این نویز را می شنوند و نه مخاطب آن ها.

رفع موقت نویز به هنگام تغییر خروجی صدا

جالب اینجاست که اگر خروجی صدا یک بار به اسپیکر اصلی تغییر داده شود و دوباره به حالت پیشین بازگردد، مشکل نویز به صورت موقت رفع می شود و این نشان از آن دارد که این مشکل احتمالاً یک مشکل نرم افزاری است. ذکر این نکته لازم می نماید که نویز مورد نظر به هنگام برقراری تماس از راه شبکه ۴G ، وای فای، فعال یا غیر فعال noise cancelling و تماس از راه اینترنت نیز شنیده می شود.
در آخر اینکه در حال حاضر، اپل از ماجرا خبر دارد و در حال تلاش برای رفع این مشکل است. اما جالب است بدانید که اپل به خاطر همین مشکل تا کنون دو راه را امتحان کرده که هیچ کدام مشکل را حل نکرده اند. یکی آن که از کاربران خواسته که گوشی را فکتوری ریست کنند و دیگر آن که اقدام به تعویض برخی از گوشی ها کرده، اما همچنان مشکل پابرجا است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *