سنگ تمام سامسونگ برای خریداران ایرانی گوشی نوت ۸

سنگ تمام سامسونگ برای خریداران ایرانی گوشی نوت ۸
  • 1396/7/7
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

گویا شرکت سامسونگ الکترونیکس درصدد بر آمده تا تخفیف هایی ویژه به نخستین خریداران گلکسی نوت ۸ اهدا کند. این ماجرا در مراسمی با نام «فرش آبی» قرار است در هفدهم مهر ماه در چهار فروشگاه سامسونگ برگزار شود.

گویا آی تی – برندگان از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد. قرعه کشی ای که قرار است از میان ۱۰۰ الی ۳۰۰ نفر نخستی که به فروشگاه وارد می شوند صورت گیرد. افراد منتخب از ۵ میلیون الی ۱۰ میلیون ریال تخفیف جهت خرید گلکسی نوت ۸ برخوردار می گردند.
این محصول جدید سامسونگ، که برای نخستین بار در آن از دوربین دوگانه استفاده شده، به زودی طی مراسمی به بازارهای ایران وارد خواهد شد. مراسم فرش آبی یک روز پس از رونمایی نوت ۸ در ایران و در چهار فروشگاه چارسو (تهران)، مایکروتل پلاس بازار موبایل (تهران)، خانه موبایل (احمدآباد مشهد) و فروشگاه اصلانی (تبریز) برگزار خواهد شود.
قرار است قرعه کشی در فروشگاه چارسو از میان ۳۰۰ نفر نخست صورت گیرد و از این ۳۰۰ نفر، ۱۰۰ نفر از تخفیف بهره مند گردند. گفتنی است که تخفیف های داده شده تنها برای خرید گلکسی نوت ۸ و تنها برای همان روز اعتبار دارند. در این مراسم، علاوه بر قرعه کشی، جلسات آموزشی برای نوت ۸ و مسابقاتی نیز برای دریافت جایزه برگزار خواهد شد.
مسابقه برای طراحی با استفاده از گوشی نوت ۸ است و هر بار که مسابقه برگزار گردد ۵ نفر برنده از جوایز خوبی بهره مند خواهند شد.
در آخر لازم است گفته شود که در طی این مراسم، چند نفری از کارشناسان کمپانی سامسونگ در هر فروشگاه حضور دارند و کاربران می توانند تمامی پرسش های خود را از آن ها بپرسند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *