انتظار برای ورود ۵ خودروی جذاب به بازار ایران

انتظار برای ورود ۵ خودروی جذاب به بازار ایران
  • 1396/7/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

چند وقتی است که دیگر خبری از ورود یک خودروی خوب و مهم به ایران نیست. اما چنان که از گفته ها برمی آید، قرار است بر اساس صحبت های مجتبی خسروتاج، رییس سازمان توسعه تجارت، اقداماتی صورت گیرد و تا هفته آینده سیستم ثبت سفارش کار خود را آغاز کند و به مشخص کردن مدل های مجازی که قادر به ورود به بازار ایران هستند بپردازد. در این بین، ۵ خودرو وجود دارند که با ورود به ایران می توانند باعث تغییراتی در معادلات بازار شوند. در ادامه به معرفی این ۵ خودرو خواهیم پرداخت.

گویا آی تی – چند وقتی است که دیگر خبری از ورود یک خودروی خوب و مهم به ایران نیست. اما چنان که از گفته ها برمی آید، قرار است بر اساس صحبت های مجتبی خسروتاج، رییس سازمان توسعه تجارت، اقداماتی صورت گیرد و تا هفته آینده سیستم ثبت سفارش کار خود را آغاز کند و به مشخص کردن مدل های مجازی که قادر به ورود به بازار ایران هستند بپردازد. در این بین، ۵ خودرو وجود دارند که با ورود به ایران می توانند باعث تغییراتی در معادلات بازار شوند. در ادامه به معرفی این ۵ خودرو خواهیم پرداخت.

۱- دی اس ۷ کراس بک:

دی اس 7 کراس بک
دی اس را آنچنان در ایران نمی شناسند. این کمپانی، از زیرشاخه های کمپانی سیتروئن بوده و همانند لکسوس برای تویوتا، ابزاری برای گسترش کار و توسعه ی اهداف سیتروئن است. در روزهای اخیر، دی اس نمایشی برای نشان دادن ماندگاری و دوام محصول خود، یعنی کراس بک ۷ به راه انداخت و در طی آزمایشی ۶۰۰۰ کیلومتری از این خودرو رونمایی کرد. گویا قرار است دی اس ۷ کراس بک در ایران، چیزی حول و حوش ۳۵۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد.

۲- فولکس واگن تیگوان:


ورود خودروهای فولکس واگن به ایران را می توان یکی از مهم ترین رویدادها در صنعت خودروی کشور، و چه بسا مهمترین رویداد، به شمار آورد. فولکس واگن تیگوان، که تاکنون در سطح جهان فروشی بالغ بر ۲۵۰ هزار دستگاه داشته است، به سبب آن که ظاهری بسیار گیرا و جذاب و همچنین کیفیتی سطح بالا دارد می تواند رقیبی سرسخت برای کراس اوورهای پرفروش بازار ایران همچون هیوندای سانتافه و کیا سورنتو باشد.

۳- تویوتا آئوریس:

تویوتا آئوریس
تویوتا آئوریس، این هاچ بزرگ تویوتا، نیز از جمله گزینه های جدی برای حضور در بازار ایران است. از این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران نیز رونمایی شد که اتفاقاً مورد توجه و استقبال بسیاری از مردم نیز قرار گرفت. گویا تویوتا آئوریس با دو نوع پیشرانه تک سوز بنزینی و یا هیبریدی به ایران خواهد آمد. این خودروی کم مصرف، در انگلستان از فروش خوبی برخوردار بوده و در صورت ورود به ایران قیمتی حول و حوش ۱۵۰ میلیون تومان خواهد داشت و می تواند رقیبی برای فولکس واگن گلف و یا پژو ۳۰۸ باشد.

۴- پژو ۳۰۰۸:

پژو 3008
پژو ۳۰۰۸ نیز از جمله جدی ترین گزینه ها برای ورود به بازار ایران است. این کراس اوور کوچک طراحی اسپرت و جذابی دارد و در همین سال ۲۰۱۷ قادر به کسب عنوان خودروی سال ۲۰۱۷ اروپا شده است. در صورت ورود به ایران، پژو ۳۰۰۸ قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان خواهد داشت که می توان گفت برای این خودروی لوکس قیمتی مناسب به نظر می رسد.

۵- میتسوبیشی اکلیپس کراس:


کمپانی میتسوبیشی برای بازگشت به دوران اوج خود حساب ویژه ای روی اکلیپس کراس باز کرده است. این خودرو در صورت ورود به ایران رقبای کامپکت زیادی پیش رو خواهد داشت و بایستی بتواند یک به یک آن ها را کنار زند تا فروش خوبی به دست آورد. در صورت ورود به ایران، اکلیپس کراس با قیمتی حدوداً ۲۰۰ میلیون تومانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *