شرکت رنو از خودروی خودران آینده در لندن رونمایی کرد

شرکت رنو از خودروی خودران آینده در لندن رونمایی کرد
  • 1396/7/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شرکت رنو با مشارکت دانشگاه سنت مارتینز مرکزی و دانشکده طراحی دانشگاه هنرهای لندن اقدام به طراحی خودروهای خودران آینده کرده است.

گویا آی تی – ۱۵ دانشجو در این رقابت شرکت داشته که ۳ نفر از آنها وارد مرحله نیمه نهایی شده و خانم Yuchen Cai به خاطر طراحی حرفه ای این خودرو و استفاده از فناوری شناوری مغناطیسی (Maglev)، تکنولوژی ژاپنی ها در خطوط پر سرعت راه آهن، به عنوان برنده انتخاب شد. طرح خانم Cai که The Float نام گرفته مفهوم جدیدی از جا به جایی مسافران با خودرو را ارائه کرده و هدف آن برقراری ارتباط بیشتر از سوی مسافران با محیط اطراف با استفاده از فناوری هدایت خودکار خودروست.
خانم Cai بعد از برنده شدن به منظور اتمام مراحل طراحی دو هفته را در استودیوهای طراحی شرکت رنو در پاریس صرف کرده و قبل از رونمایی طرح در لندن، آخرین ویرایش های لازم را روی آن انجام داد.

این طرح در میدان Granary لندن در یکی از نمایشگاه های طراحی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
نیروی الکتریکی، هدایت خودکار خودرو و فناوری های متصل سه محور اصلی شرکت رنو برای محصولات آینده هستند. همکاری شرکت رنو با دانشگاه هنرهای لندن برای منظور شکل گرفته که دانشجویان طرح های خود را مبتنی بر این ۳ محور قرار دهند.
داوران این رقابت «آنتونی لو» معاون طراحی ظاهری شرکت رنو و «فرانکو لبویین» یکی از طراحان برجسته این شرکت و همچنین مدیر برنامه های دانشگاه سنت مارتنیز آقای «نیک رادس» بوده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *