اپلبکیشن جدید گوگل در خدمت تعمیرکاران و مشتری‌ها

اپلبکیشن جدید گوگل در خدمت تعمیرکاران و مشتری‌ها
  • 1396/7/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اخیرا گوگل اپلیکیشنی به نام Home Service ads در فروشگاه خود عرضه کرده است. این اپلیکیشن بسیاری از خدمات قبلی گوگل مثل Gmail، Chrome، Drive، Maps، Photos و ابزارهای کمتر شناخته شده ای مثل Androdify، Classroom و Jamboard را به یکدیگر متصل می‌ کند. این اپلیکیشن جدید حوزه بسیار بزرگ استادکاران و تعمیرکاران مثل لوله کش ها، نقاشان، قفل سازان و … را هدف قرار داده است. شاید کمی گیج شده باشید که ربط همه اینها به اپلیکیشن مذکور چیست؟

گویا آی تی – هدف این اپلیکیشن یاری رساندن به تعمیرکاران و شرکت ها در زمینه در معرض دید قرار گرفتن و سامان بخشی به فعالیت هایشان است. اگر نام تان در لیست مشاغل این اپلیکیشن قرار بگیرد سایرین با استفاده از جستجوی گوگل به راحتی شما را پیدا خواهند کرد و ضمنا از طریق آن قادر به برقراری ارتباط مشتریان و حتی قرار ملاقات برای تعمیر خواهید بود. از این پس مشتریان با استفاده از این اپلیکیشن قادر به رتبه دهی به شما بوده و حتی قادر به درج نظرات خود درباره کیفیت کارتان و دیگران هم می توانند آنها را مطالعه کنند.

البته استفاده از این اپلیکیشن برای تمام کاربران میسر نیست و این پروژه به صورت آزمایشی صرفا در چند شهر از امریکا کلید خورده است. لازم به ذکر است که Home Service ads با برنامه تحت دسکتاپ این سرویس که هدف مشابهی دنبال می کند کاملا یکپارچه است ولی گوگل تصمیم گرفته اپلیکیشن مخصوص ابزارهای سیار را هم عرضه کننده که ایده بدی هم نیست. گاهی اوقات پیدا کردن یک تعمیر کار خوب و مطمئن بسیار سخت می شود و مطمئنا چنین سرویسی کمک شایانی به مردم خواهد کرد و البته عرضه اپلیکیشن مخصوص کار را بیش از پیش آسان می کند.

با توجه به این که فعلا استفاده از این اپلیکیشن با محدودیت هایی رو به روست همه کاربران امکان بهره گیری از مزایای آن را ندارند ولی احتمالا گوگل به شرط موفقیت پروژه آزمایشی، در آینده ای نزدیک Home Service ads را در اختیار تمام مردم دنیا خواهد گذاشت.

پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه ای در برخی مناطق دشوارتر از سایر جاهاست اما اگر تعداد بسیار زیادی از کاربران استفاده از این اپلیکیشن را در دستور کار قرار دهند، یافتن یک فرد حرفه‌ ای و کار درست دیگر کار سختی نخواهد بود.

گوگل در طراحی این اپلیکیشن تجربه رابط کاربری همیشگی را حفظ کرده است. در صورتی که این اپلیکیشن در منطقه محل سکونت شما عرضه شود برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهد بود.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *