انتشار تصویر یکی از گوشی های جدید گلکسی سری A

انتشار تصویر یکی از گوشی های جدید گلکسی سری A
  • 1396/7/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به تازگی تصویر یکی از اسمارت فون های Galaxy A 2018 سامسونگ منتشر شد. این در حالی است که تنها چند ماه از عرضه ی سری ۲۰۱۷ گلکسی سری A می گذرد. اگر تصویر منتشر شده صحت داشته باشد، می توان گفت باری دیگر سامسونگ اسمارت فونی مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه عرضه کرده است.

گویا آی تی – تفاوت گوشی های گلکسی سری A، یعنی A3، A5 و A7 از لحاظ صفحه نمایش و همچنین سخت افزار است. اما تصویری که به تازگی منتشر شده دقیقاً مشخص نیست که تصویر کدام یک از این مدل ها می باشد. اما با توجه به رویه ی سامسونگ و سایر برندها که از صفحه نمایش بدون حاشیه تنها در فبلت هایشان استفاده می کنند، می توان گفت احتمالاً این تصویر مربوط به Galaxy A7 2018 است.
تصویر گلکسی a  مدل 2018
به هر صورت، گوشی موجود در تصویر از صفحه نمایش Infinity بهره می برد و از فریم فلزی و قاب پشتی شیشه ای برخوردار است. جالب ماجرا این جاست که این گوشی شباهت بسیار زیادی با گلکسی اس ۸ دارد، به گونه ای که در نگاه اول نمی توان آنچنان تفاوتی میان این گوشی و اس ۸ مشاهده کرد. تنها تفاوت بارز، قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر دوربین است.
در آخر ذکر دو نکته لازم است. یکی آن که در تصویر موجود، دو دوربین سلفی قابل مشاهده است و این امری است که در گوشی های سری A تاکنون دیده نشده بود. دیگر آن که برخی اطلاعات درز شده حاکی از آن اند که Galaxy A7 2018 از رمی ۴ گیگابایتی، صفحه نمایشی فول اچ دی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *