تایید ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری باتری هوآوی میت ۱۰

تایید ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری باتری هوآوی میت ۱۰
  • 1396/7/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کمپانی هواوی در روزهای اخیر به معرفی تدریجی برخی از مشخصات هواوی میت ۱۰ پرداخته و این در حالی است که کمتر از دو هفته تا زمان معرفی این پرچمدار جدید هواوی باقی مانده است.

گویا آی تی – چنان که می دانید سری میت ۱۰ قرار است در چند مدل عرضه شوند و به احتمال زیاد هر یک از این مدل ها از مشخصات سخت افزاری و همچنین ابعاد متفاوتی برخوردار خواهند بود.
ظرفیت 4000 میلی آمپری باتری Mate 10 Huawei
اما با این حال، به احتمال زیاد باتری این چند مدل یکسان باشد، البته در این مورد نیز قطعیت و یقینی در دست نیست. ولی نکته ی یقینی اینجاست که باتری هواوی میت ۱۰، ظرفیتی معادل ۴۰۰۰ میلی آمپر دارد و این خبر را خود کمپانی هواوی نیز تأیید کرده است. بنابراین بایستی منتظر یک باتری قوی باشیم که بر خلاف باتری های موجود می تواند عمر بیشتری داشته باشد. البته خود هواوی از شعار آن چنان گیرایی استفاده نکرده است: «زمانی که باتری شما تنها با یک بار شارژ قادر است برای یک روز دوام داشته باشد.» یک روز دوام آوردن باتری حتی در باتری های نسبتاً ضعیف محصولات دیگر شرکت ها امری خارق العاده و نادر نیست. در هر صورت ۴۰۰۰ میلی آمپر باتری برای یک اسمارت فون رقمی جالب توجه است. اما فراموش نمی باید کرد که عمر باتری صرفاً به ظرفیت آن بستگی ندارد و عوامل مختلفی در عمر یک باتری تأثیرگذارند. این که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری هواوی میت ۱۰ چگونه عمل خواهد کرد موردی است که پس از استفاده ی کاربران از آن مشخص خواهد شد.
ظرفیت 4000 میلی آمپری باتری Mate 10 Huawei

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *