با رویداد EU Code Week اپل، ثروتمند شوید

با رویداد EU Code Week اپل، ثروتمند شوید
  • 1396/7/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اپل هفته آینده رویدادهای رایگانی در بریتانیا برگزار می کند که به افراد مختلف با هر سنی مهارت های برنامه نویسی را آموزش می دهد.

گویا آی تی – اپل برنامه ای را به منظور آموزش برنامه نویسی اپلیکیشن، نرم افزار و وب سایت به افراد با سنین مختلف شروع کرده است.

از روز ۷ تا ۲۲ اکتبر، اپل استورهای سراسر بریتانیا جلسات آموزشی برگزار می کنند که به افراد معمولی امکان می دهد با استفاده از برنامه نویسی بتوانند “ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند.”
سال آینده بیش از ۶ هزار رویداد در ۱۰۰ اپل استور در سراسر اروپا برگزار خواهد شد.
رویدادها بر سرفصل هایی شامل “شروع برنامه نویسی” و “چگونگی برنامه نویسی روبات ها با Swift Playground” می شود که به شما امکان می دهد با استفاده از اپلیکیشن Swift Playground به روبات ها دستور بدهید.

تیم کوک، مدیر اجرایی اپل در این باره می گوید: “اعتقاد داریم که برنامه نویسی، زبان آینده است و همه باید فرصت یادگیری آن را داشته باشند.”
“ما تعدادی ابزار نوآورانه و رایگان درست کردیم تا مطمئن شویم برنامه نویسی برای همگان سرگرم کننده و در دسترس باشد.”
“می دانیم که تکنولوژی تاثیر شگرفی در زندگی دارد و فرصت های مختلفی را برای افراد به وجود می آورد.”

در سال ۲۰۱۴ دانشگاه آکسفورد اعلام کرد که دانشجویان با مدرک علوم کامپیوتر بهترین حقوق را دریافت می کنند (کسب حدود ۴۴ هزار پوند ۶ ماه پس از ترک دانشگاه).
برنامه نویسی کامپیوتر بخش اصلی این مدارک است، چرا که این “زبان” است که به برنامه نویسان امکان ساخت اپلیکیشن ها و نرم افزارها را می دهد.
در حال حاضر ۱٫۳۶ میلیون شغل در اروپا بر پایه برنامه نویسی اپلیکیشن برای اپل iOS موجود است و این غول تکنولوژی از زمان راه اندازی اپ استور تا به حال حدود ۱۴ میلیار پوند به برنامه نویسان پرداخت کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *