ادغام اسکنر اثر انگشت با صفحه نمایش در گلکسی نوت ۹

ادغام اسکنر اثر انگشت با صفحه نمایش در گلکسی نوت ۹
  • 1396/7/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

از آن جا که در گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و همچنین نوت ۸ از صفحه نمایش تمام صفحه استفاده شده، فضای کافی جهت استفاده از اسکنر اثر انگشت باقی نمانده و سامسونگ ناگزیر، اسکنر اثر انگشت را به پشت دستگاه انتقال داده است.

گویا آی تی – البته گویا در همان زمان ساخت نوت ۸ سامسونگ قصد آن داشت که اسکنر اثر انگشت را با صفحه نمایش ادغام کند، ولی چون این کار به تکنولوژی بسیارپیشرفته ای نیاز داشت، سامسونگ با صرف نظر کردن از این مورد، اسکنر اثر انگشت را در کنار دوربین قرار داد.
اما با این حال، برخی خبرها حکایت از آن دارند که سامسونگ درصدد است ادغام اسکنر اثر انگشت با صفحه نمایش را در گلکسی نوت ۹ به کار ببرد. مینگ چی کو، تحلیلگر مؤسسه ی KGI Securities اینگونه خبر می هد که سامسونگ هنوز هم در فکر ادغام اسکنر اثر انگشت و صفحه نمایش است و به احتمال بسیار این فناوری را در گلکسی نوت ۹ به کار خواهد برد.
چنان که از اظهارات مینگ چی کو بر می آید، ۴ شرکت Synaptics، BeyondEyes، Samsung LSI و Egis در حال فعالیت در این زمینه هستند و شرکت های BeyondEyes و Samsung LSI تا کنون نمونه هایی از سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش را به سامسونگ عرضه کرده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *