معرفی قابلیت های به روز رسانی جدید Fall Creators ویندوز

معرفی قابلیت های به روز رسانی جدید Fall Creators ویندوز
  • 1396/7/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پس از انتظار زیاد، مایکروسافت به روز رسانی جدید Fall Creators را ارائه کرد. اما به روز رسانی جدید تغییرات متعددی داشته که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم داشت.

 

ادغام دنیای واقعی و دنیای مجازی

در به روز رسانی جدید Fall Creators، مایکروسافت این امکان را برای کاربران فراهم کرده که مدل های سه بعدی بسازند و آن ها را با استفاده از فناوری واقعیت افزوده به دنیای واقعی تبدیل کنند. البته شایان ذکر است که Mixed Reality Viewer، یعنی همین ابزاری که با استفاده از آن می توان مدل های سه بعدی را به دنیای واقعی آورد، امکانات و استانداردهای پلتفرم واقعیت مجازی اپل را ندارد اما می تواند تجربه ای مفید و کارآمد برای کاربران به همراه داشته باشد.

 

ترکیب عکس ها و ویدئوها

در به روز رسانی جدید، قابلیت Story Remix کاربر را قادر می سازد که عکس ها و ویدئوها را کنار یکدیگر گذاشته و یک فیلم کوتاه بسازد. این قابلیت تنها برای آماتورها نیست بلکه، به سبب افزودن امکانات بیشتر توسط مایکروسافت به این قابلیت، برای حرفه ای ها نیز مناسب است.

 

برخی تغییرات در قسمت مخاطبین

در به روز رسانی جدید می توان با استفاده از اپ My People مستقیماً و فارغ از هر گونه نرم افزار زیادی، با دیگران از راه ایمیل و یا اسکایپ گفتگو کرد. افزون بر این، امکان پین کردن مخاطبین نیز فراهم شده است. از دیگر ویژگی های این بخش می توان به اشتراک گذاری فایل ها با مخاطبین و افزوده شدن اموجی های جدید اشاره کرد.

 

مرورگر اج

با استفاده از مرورگر اج می توان به ادیت کتاب های الکترونیکی و همچنین چسباندن وب سایت های محبوب به تسکبار پرداخت.

 

گیمینگ

در آپدیت جدید Fall Creators امکان سوییچ کردن سریع به حالت Game Mode در محیط بازی نیز وجود دارد. افزون بر این، امکان تعیین زبان برای سرویس استریم Mixer نیز فراهم است.

 

امنیت

به روز رسانی جدید از امنیت بیشتری هم برخوردار است. این به روز رسانی به نسبت قبل در برابر نفوذ باج افزارهایی مانند WannaCry از مقاومت بیشتری برخوردار است. علاوه بر این، با اضافه شدن یک قابلیت جدید توسط مایکروسافت به به روز رسانی جدید، این امکان برای کاربران فراهم است که رمزهای عبور خود را به طور مستقیم از لاک اسکرین بازگردانی نمایند تا بتوانند مانع از قفل شدن تصادفی اکانت های خود شوند.

 

قابلیت Find My Pen

در آخر گفتنی است که در به روز رسانی جدید، سرفس پن به Find My Device نیز اضافه شده و کاربران می توانند جهت جابجایی در اسلایدشوهای پاورپویینت از سرفس پن استفاده کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *