راهنمای حل مشکل صدا در آیفون و آی پد ( iOS 10 )

راهنمای حل مشکل صدا در آیفون و آی پد ( iOS 10 )
  • 1396/7/30
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیاری از دارندگان  iPhone or iPads اعلام داشته اند که با گوی خود به مشکلات جدی در زمینه صدا برخورد کرده اند. این مشکل درست زمانی قوت می گیرد که این افراد می خواهند با گوشی یا تبلت خود تماسی بر قرار کنند یا اینکه به تماس های دریافتی شان پاسخ دهند. 

گویا آی تی: نا گفته نماند که این مشکل بیشتر از هر چیز در سیستم عامل قبلی اپل یعنی  iOS 10 رخ می دهد. ما لیستی از راه کار ها را در زیر آورده ایم که اگر شما هم دچار این مشکل در این سیستم عامل یا نسخه دیگری هستید، می توانید با بررسی آن ها مشکل را تا حد ممکن رفع کنید.

در موارد نادر، حتی پس از انجام راه حل های پیشنهادی، ممکن است این مشکل هنوز ادامه داشته باشد. در چنین مواردی، لطفا با فروشنده خود تماس بگیرید و ببینید که چه کاری برای شما می توانند در رابطه با این مشکل انجام دهند.

راهنمای حل مشکل صدا در آیفون و آی پد ( iOS 10 )

خب برویم به سراغ راه حل ها:

رفع مشکلات صدا در iPhone و iPad در نسخه iOS 10

اولین راه پیشنهادی ما این است که گوشی آیفون یا آی پد خود را خاموش کنید و سیم کارت را از گوشی در اورده و دوباره آن را سر جایش قرار دهید و دوباره آن را روشن کنید و وضعیت را بررسی کنید.

از آن جا که ممکن است گرد و غبار مانع رسیدن و دریافت درست صدا بشود می توانید با استفاده از هوای فشرده گرد و غبارهای گوشی خود را پاک کنید.

وضعیت اتصال بلوتوث خود را بررسی کنید. مشاهده شده که در برخی دیوایس ها مثل آیفون و آی پد در IOS 10 اتصالات بلوتوث مانع برقراری یک تماس موفق می شود. پس همیشه بعد از استفاده از بلوتوث و اتصالات، آن را خاموش کنید تا مشکلات بعدی در پی نداشته باشد.

توصیه بعدی هم این است که حافظه کش گوشی را پاک کنید چرا که طبق واقعیات این حافظه می تواند روی بسیاری از عملکردهای شما تاثیر داشته باشد.

به کمک این توصیه ها می توانید نهایتا به مشکل پی ببرید و تا حد زیادی مشکل خود را حل کنید چرا که با این روش ها مشکل بسیاری از کاربران حل شده است. حالا شما می توانید تجربیات خود را هم با ما در میان بگذارید و این مقاله را در شبکه های اجتماعی برای کمک به دوستان اپلی تان، نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *