فروش اقساطی گوشی HTC U11

فروش اقساطی گوشی HTC U11
  • 1396/8/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، ضخامت گوشی های تلفن همراه کاهش و کیفیت دوربین آنها نیز افزایش یافته است. با توجه به این رویه، قیمت نهایی آنها برای خرید نسبت به سالیان گذشته نیز افزایش داشته است.

گویا آی تی – افرادی که خارج از کشور زندگی میکنند، میتوانند با توجه به قراردادی که اپراتور آنها با شرکت های تولید کننده تلفن همراه دارد، به سادگی گوشی مدنظر خود را خریداری کرده و هزینه آن را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنند. با این وجود، چنانچه این افراد قصد خرید نسخه آنلاک گوشی را داشته باشند، در اکثر موارد شرایط خرید اقساطی برای آنها موجود نخواهد بود.

حال HTC با همکاری بانک TD، برنامه ای تحت عنوان “HTC Financing” را راه اندازی کرده است که شرایط خوبی را پیش روی طرفداران برای خرید اقساطی گوشی قرار داده است. در این برنامه خریداران برای خرید گوشی، نیازی به پرداختن هزینه ای به عنوان پیش پرداخت نخواهند داشت و میتوانند هزینه کل گوشی را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنند.

فروش قسطی گوشی HTC u11

به عنوان مثال، افراد میتوانند نسخه ۶۴ گیگابایتی جدیدترین پرچمدار HTC یعنی U 11 را، بدون هیچ پیش پرداختی و با پرداخت اقساط ماهیانه ۲۸ دلار به مدت دو سال خریداری کنند.

همچنین میتوانند نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را بدون پیش پرداخت خریداری کرده و اقساط آن را در مدت دو سال و به صورت پرداخت ماهیانه ۳۱ دلار در هر ماه بپردازند.

نظر شما درمورد این تصمیم جدید HTC چیست؟ آیا این موضوع میتواند سبب شود که نگاه کاربران به برند محبوب سالیان نه چندان دور بازار موبایل جذب شود؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *